Brand Studio
Annonse fra DNB Eiendom

DNB Eiendom topper laget for fremtiden i Trøndelag

Trøndelag er landets kanskje mest spennende region. Derfor har DNB Eiendom tatt sats og etablerer nå nye kontorer i ditt nærmiljø.

I april i ble det uten tvil klart at Norges største eiendomsmeglerselskap, DNB Eiendom, tar trønderne på alvor. En egen region for Trøndelag ble stiftet med mål om å utvikle og videreføre eiendomsmegling, spesifikt rettet mot det stadig voksende markedet i vår del av landet.


- Vi har allerede et sterkt fotfeste, men velger nå å oppgradere og har til nå satt opp åtte kontorer i Trondheim og Stjørdal. Og dette er bare begynnelsen på en spennende framtid, forteller Ronnie Andersson, leder i DNB Eiendom Region Trøndelag.


Lokal forankring – nasjonal tyngde

Sammen med blant annet Pål Restad - som er daglig leder og eiendomsmegler for nybyggavdelingen, megler Odd Eirik Pedersen og eiendomsmegler Christoffer Jin Strand, er de en del av et håndplukket team. Pedersen er satt som daglig leder på kontoret på Beddingen, mens Jin Strand sitter i førersetet som daglig leder på kontoret i Ila. Sammen med seks andre daglige ledere på de ulike lokalkontorene, har det ett mål  i sikte - å styrke og bygge opp satsningen i Trøndelag.


Ronnie Andersson, regionleder i Trøndelag for DNB Eiendom.

Ronnie Andersson, regionleder i Trøndelag for DNB Eiendom.

- Vi har ledere med over femten års erfaring i regionen, men også unge og fremadstormende talent som er rekruttert spesielt til satsningen. I tillegg har vi hentet tilbake eiendomsmeglere som har jobbet for konkurrenter i noen år, som nå har returnert hjem for å bygge opp regionen. Laget vi har samlet er sterkt og bygger på våre kjerneverdier, forteller Andersson.


Verdiene og fokuset til DNB Eiendom er og kommer alltid til å være, kvalitet, kunnskap og trygghet. Alle meglere har god kunnskap til det lokale markedet, og ønsker å være kompetente rådgivere både til kjøpere og selgere. Noe av det som innbyr til særlig trygghet overfor kundene er den kjente merkevaren til DNB, samt den solide grunnmuren DNB Eiendom har bygget gjennom å ha eksistert som eiendomsmeglerforetak i Norge i flere tiår.


- Vi er lokale eksperter med stor nasjonal tyngde. Som en del av landets største eiendomsmegler med tette tilknytninger til DNB som bank, har vi unike muligheter gjennom kundestrømmen til selskapet. Det forplikter å være en del av en så velsmurt og seriøs organisasjon som DNB – gjennom gode systemer og rutiner blir våre kunder godt ivaretatt i alle deler av prosessen ved boligbytte, forteller Daglig leder Odd Eirik Pedersen.


Markedsledende verktøy

For velger du DNB Eiendom når du skal kjøpe eller selge bolig, er de klare på at det slett ikke er kun meglertjenesten du sitter igjen med.


- Vår største oppgave er å være rådgivere. For oss er det viktig at alle føler seg ivaretatt på best mulig måte i hele prosessen. Vi bidrar med å finne drømmeboligen, i tillegg til klargjøring av den gamle boligen. Der kan vi også gi råd og hjelpe med gjennomføringen, det er ofte mye å sette seg inn i for de fleste når man skal finne et nytt hjem. Det er hele prosessen som er viktig, fra A til Å, forteller daglig leder Christoffer Jin Strand.


For å kunne lose deg gjennom hele boligprosessen på en trygg måte, er det fint å vite at DNB Eiendom har en rikholdig verktøykasse med både unike og innovative produkter som hjelper deg å oppnå best mulig resultat.


- Noe av det mest verdifulle vi har, er produktene som vi har utviklet gjennom flere år. Vi har landets største boligkjøpsregister som lar deg som selger finne interessenter før boligen ligger på markedet, forteller Pål Restad og fortsetter:


- Og med konseptet Smart Solgt har vi et unikt teknologisk samarbeid med noen av verdens største aktører innenfor markedsføring, og vi tilbyr kjøpsrådgiving til alle som ønsker det. Eiendomsmegling i seg selv er en selvskreven del av det vi gjør, men det er den ekstra innsatsen i kundereisen, kvaliteten og resultatene som faktisk teller når alt kommer til stykket, avslutter Restad.





 

Innholdet i denne artikkelen er ikke laget av redaksjonen, men av Brand Studio, en del av avisens annonseavdeling.

Vi er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. Om du opplever at denne eller andre annonser er utydelig merket, gi oss gjerne beskjed på e-post.