– Han solgte ikke bare leiligheten min, men brydde seg også om mennesket som bodde i den

– Jeg må være helt ærlig og si at Nylander ikke var førstevalget mitt før jeg startet. Men så hadde jeg tre meglere på besøk samme dag og da var saken klar – det ble Nylander. Det var ingen verdens tvil, smiler Eva Schanke Skjevik (64) fra Stjørdal.

- Det stemte veldig bra med megleren fra Nylander, sier Eva Schanke Skjevik (64) fra Stjørdal.
Annonsørinnhold produsert av Adresseavisen Brand Studio

Eva bor i dag i en liten og trivelig leilighet i Stjørdal sentrum. Samarbeidet med Nylander startet høsten 2015. Da ektemannen døde og hun ble alene, ville Eva selge den store leiligheten på Stjørdal for å flytte til en mindre og mer lettstelt bolig. Salget fant sted våren 2016 og med salgssum som traff prisantydning var Eva svært tilfreds. Ikke bare med salget, men også med prosessen forut.

Grundighet lønner seg: Les mer her om hva det kan bety!

– Det stemte veldig bra med megleren fra Nylander. Han var ikke påtrengende, men ærlig og oppriktig. Han presset ikke på og jeg fikk så god oppfølging hele veien, sier hun.

Fikk en skikkelig klem

Eva jobber som butikksjef hos klesbutikken Amine i Stjørdal sentrum. Når arbeidsdagen er over, spaserer hun hjem til sin nye leilighet på noen få minutter. Selv om bakteppet for salget av den forrige boligen er vemodig, har hun bare gode ting å si om hjelpen hun fikk av Nylander.

– Megleren fra Nylander solgte ikke bare leiligheten min, men brydde seg også om mennesket som solgte den. Alt ordnet seg etter planen og jeg fikk god hjelp hele veien. Da jeg møtte igjen Erik her nylig, ga han meg en god klem. Det satte jeg stor pris på!

Eva Schanke Skjevik (64) fra Stjørdal er meget fornøyd med servicen hos Meglerhuset Nylander.

For de fleste av oss er visningen og budrunden den mest nervepirrende delen av boligsalget. I motsetning til mange ønsket Eva å være til stede i boligen under visningen, og hun likte det hun så.

– Det kom veldig mange på visningen, og både der og under budrunden etterpå likte jeg måten megleren behandlet folk på. Han presset ikke noen. Det var viktig for meg og det tror jeg budgiverne også satte pris på.

Grundighet lønner seg: Les mer her om hva det kan bety!

Godt ivaretatt

– Jeg følte meg veldig godt ivaretatt underveis. Jeg fikk tett oppfølging gjennom hele budrunden. Han hørte på hva jeg ville, og jeg fikk veldig god informasjon underveis. Når jeg var nervøs, var han rolig, smiler Eva.

Eva har liten tro på at hun kommer til å selge bolig flere ganger. Men om det skulle skje, er hun ikke i tvil om hvem som får oppdraget.

– Tre stikkord som beskriver samarbeidet med Nylander? God kjemi, god oppfølging og grundig arbeid. Jeg trodde det skulle bli en mye verre prosess, men det hele gikk jo veldig smertefritt, smiler butikkselgeren på Stjørdal.