- Det er veldig artig, sier Aydin Yayan, daglig leder av kebabrestauranten Oska. Han forteller om videoen han la ut på Youtube for fem måneder siden. Familiens hjemkomst fra pilgrimsreisen til Mekka ble filmet med mobilen.

Slektninger fra Kolstad og Saupstad ble møtt med blomster på Værnes etter flyreisen. Etterpå ble videoen redigert sammen med musikk, før han ble fornøyd med resultatet.

100 000 visninger

Restauranteieren er også aktiv til å dele videoene sine på Facebook. Den siste videoen som Aydin la ut der har fått over 100 000 visninger.

- Jeg har over 52 000 følgere på Facebook, sier han som produserer sine egne reklamevideoer.

Han åpnet kebabrestauranten på Møllenberg i 1999, men først det siste året har han begynt å legge ut videoer.

SE OGSÅ: Slik har du neppe sett Trondheim før

SE OGSÅ: Sjekk hva adressa.nos lesere har sett mest hittil i år

Stor fanskare

Det er ikke bare kundene i Trondheim som følger de fire ansatte og Aydin Yayan i sosiale medier.  Ifølge Aydin har de mange følgere både i Tyrkia og Sverige.

- Hele verden følger oss, forteller Aydin entusiastisk. Nå har han planer om å legge ut flere videoer i tida som kommer

Se videoen som Aydin la ut i vinduet ovenfor.