Reklamekampanjen på kartongene forteller at padleren Olaf Tufte er melkevenn nummer 56, håndballspilleren Gro Hammerseng er venn nummer 44, håndballspilleren Karoline D. Breivang nummer 23 og spydkasteren Runar Steinstad melkevenn nummer 12.

Nå viser det seg at de samme fire navnene, og bare dem, går igjen på kartong etter kartong.

Kommunikasjonssjef Kari Raunedokken i Tine sier til Dagsavisen at det opprinnelig var meningen at kampanjen skulle fortsette, og at Tine nå ser at det ville vært bedre om de hadde droppet numrene.

Samtidig viser hun til at Tine tross alt har to millioner melkedrikkere daglig.

Hun bekrefter at meierigiganten har fått henvendelser fra kundene som har lurt på hvorfor bare de samme fire går igjen, men benekter at det er pinlig for Tine.

– Det er tydelig at mange leser teksten på kartongene. Vi registrerer at vi har observante kunder. Det setter vi pris på, sier hun.