ANNONSØRINNHOLD

– Den grå appen er et skikkelig godt reiseverktøy.

Har du oppdaget alle fordelene i den grå AtB-appen?

Onsdag 1. mai er det endereise for Mobillett-appen, og du vil ikke lenger kunne kjøpe billetter der. Bytt til den grå AtB-appen nå og ta i bruk de mange fordelene og mulighetene for deg som reiser kollektivt – som bysykkel, bildeling og mye bedre reiseplanlegger.

Material property, Rectangle, Font

Last ned den grå appen her

Den grå appen er nemlig et mye bedre reiseverktøy, med mange flere nyttige funksjoner og muligheter enn den grønne.

– I den grå AtB-appen får du både reiseinformasjon og billettkjøp. Du kan kjøpe alle typer billetter, planlegge reiser nå og fram i tid og se i sanntidskart hvor bussen eller båten du skal ta befinner seg, sier Reidun Småge, seksjonsleder markedskommunikasjon hos AtB.

Reidun Småge, seksjonsleder markedskommunikasjon hos AtB

– Du kan kjøpe alle typer billetter og planlegge reiser nå og fram i tid.

Mange nye og nyttige funksjoner

– En etterspurt tjeneste er muligheten for å kjøpe billett for andre – det kan du gjøre i den grå appen. Du kan også lagre dine favorittavganger og se aktuelle driftsmeldinger når det skjer ting som påvirker trafikken, sier Småge.

Ikke bare det. Med periodebillett er både bysykkel og bildeling inkludert, i tillegg til buss, trikk og tog i sone A. På sanntidskartet i appen kan du se hvor ledige bysykler og delingsbiler står. Har du periodebillett, er du så godt som ustoppelig.

Portable communications device, Mobile phone, Telephony, Telephone, Gesture, Gadget, Iphone, Font

7 ting du vil like med den grå AtB-appen

• Kjøp av alle typer billetter

• Planlegge reisen

• Dine favorittavganger

• Kjøpe billett til andre

• Mange periodebillettfordeler

• Se båt og buss live i kart

• Driftsmeldinger
og mye mer

Material property, Rectangle, Font

Les mer om den grå appen her

– Bedre på alle måter

– Jeg ble glad for å høre at AtB har en ny og bedre app for oss som reiser. Jeg ble litt skeptisk da jeg fikk høre om skiftet, fordi den grønne appen har fungert bra for meg. Men etter å ha kommet i gang med den grå ser jeg at den er bedre på alle måter, sier Øistein Normann Juul (76), pensjonist og ivrig bussbruker.

Øistein Normann Juul, pensjonist og bussbruker

– Det aller beste er reise- planleggeren. Den benytter jeg hele tiden.

– Det aller beste er reiseplanleggeren. Den benytter jeg hele tiden for å finne riktig avgang og gode overganger når jeg reiser med buss, sier Juul.

Er det vanskelig å bytte til den grå appen?

– Ikke i det hele tatt. Jeg kom raskt i gang, og det aller meste er lett å finne på den nye appen, smiler Juul.

Olga Marken, seksjonsleder digital tjenesteutvikling i AtB forteller at AtB som mobilitetsselskap må være rigget til å håndtere både dagens og fremtidens reisebehov.

– Det er viktig for oss å ha tilgjengelige tjenester som gjør reisen forutsigbar. Gjennom å samle alt i én app blir det enklere for kunden. I tillegg har vi nå gått over til å utvikle våre egne digitale tjenester. Dette gir oss helt nye muligheter til å involvere kunden i prosessen. I tillegg kan vi enda raskere forbedre og utvide med nye tjenester og funksjoner, sier hun.

Olga Marken, seksjonsleder digital tjenesteutvikling i AtB

– Gjennom å samle alt i én app blir det enklere for kunden.

Noen av de nye tjenestene i den grå appen er klippekort på bussbilletter og kjøp av billetter til andre. Dette kan være praktisk for deg som har barn som reiser av og til. Marken lover at alle som reiser kollektivt har enda mer å glede seg til.

– Det handler jo egentlig ikke om appen. Men om å gjøre mobilitetstilbudet i Trøndelag så sømløst og attraktivt som mulig for folk flest. Den grå AtB-appen er nøkkelen til å synliggjøre alle disse tjenestene.

Material property, Rectangle, Font

Last ned den grå appen her

Rectangle, Font

Vi:dere sammen

Produsert av HK reklamebyrå for AtB. Film og foto: Håvard Bustnes og Terje Trobe.



Om innholdsmarkedsføring

Innholdet i denne artikkelen er ikke skrevet av redaksjonen, men av innholdsprodusenter i mediehusets annonseavdeling.

Vi er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. Annonsørinnhold skal merkes tydelig, så leseren kan oppfatte at innholdet er betalt for og produsert i samarbeid med en annonsør.

© Copyright Polaris Media