ANNONSØRINNHOLD

Grey
Grey

Klar for å skape minner og magi?

Byens nye kulturkvartal er på jakt etter en kreativ, kommersiell og inspirerende pakkeekspert – og kan tilby et kinderegg av muligheter tilbake.

Banebrytende. Unik. Et kinderegg.

Dette er bare noen av ordene gjengen i byens nye kulturkvartal bruker for å beskrive stillingen som nå ligger ute for Britannia Hotel , Nye Hjorten Teater og Posten Moderne kunstmuseum. For en stillingsutlysning som Marketing & Bundling Spesialist for tre institusjoner av dette kaliberet, kommer ikke ofte.

Plant, Table, Purple, Chair, Decoration, Violet, Curtain, Entertainment

Britannia Hotel, Nye Hjorten Teater og Posten Moderne kunstmuseum.

– Vi ser etter deg som har en inspirerende personlighet, sier Arild Sjødin.

– Du som trigges av salg og det å skape gode opplevelser, fortsetter Ida Dønheim.

– Og du må klare å skille mellom et påfunn og en god idé, fullfører Marit Album Kvernmo.

De tre direktørene for henholdsvis Britannia Hotel, Nye Hjorten Teater og Posten Moderne kunstmuseum er klare over at de stiller høye krav til søkere på stillingen. Med stort engasjement lister de opp ønskede egenskaper som karisma, modenhet og gjennomføringskraft. De er på utkikk etter en som evner å ta en idé og opplevelse fra tegnebrettet til å bli tilgjengelig for både lokalbefolkningen og tilreisende. Vedkommende må ha både kommersiell teft og pågangsmot, og være en førsteklasses nettverksbygger.

– Og vi gir oss aldri i jakten på kvalitet, konkluderer Ida med et smil.

Det handler om å se mulighetene

– Her planlegger vi noe helt nytt, smiler Marit.

Hun forteller at rollen er under konstruksjon, på samme måte som to av byggene også er under konstruksjon. Åpningen av Nye Hjorten Teater og Posten Moderne kunstmuseum vil skje i første kvartal av 2025, mens Britannia Hotel som kjent er i full drift. Tre bygg med hver sin identitet, hvor din jobb vil bli å ivareta særegenhetene og utnytte dette til å skape attraktive pakker under én felles paraply. I tillegg kommer blant annet oppgaver innen salg, markedsføring, distribusjon og strategi.

Husk lyd!

– Arbeidsdagen er aldri lik

– Vedkommende må kunne se muligheter og sammenhenger i den kompleksiteten som ligger i våre tre institusjoner. Du skal kunne gjøre oss til noe enda større enn bare et hotell, et folketeater og et museum, forteller Marit.

Arild fortsetter:

– Med det nye kulturkvartalet tilbyr vi hele opplevelsen hvor gjestene kan sove på Britannia, se kunst hos Marit og gå til Ida for en aperitiff og teater på kvelden. Vi ser etter den personen som kan legge til en ekstra dimensjon, fange opp trender og forløse noe i oss som vi ikke har sett for oss selv.

Setter Trondheim på verdenskartet

Rollen gir deg ikke bare muligheten til å skape gode opplevelser innen kunst og kultur – du vil også sette Trondheim på verdenskartet og være med å gjøre byen enda mer attraktiv å besøke, og bo i.

– Byen er allerede en mathovedstad. Nå kan vi også etablere oss som et kulturmetropol, sier Ida. Jobben handler nemlig om så mye mer enn å selge og utvikle de tre husene – det handler om å skape ringvirkninger for hele byen.

– Vi er gode alene, men når vi slår oss sammen får vi en enorm kraft, konkluderer Arild.

– Når de tre husene svinger, ønsker vi at hele byen skal merke det. Og vår nye person vil stå i spissen for det hele, sier Arild.

I dag er det allerede sånn at et fullbooket Britannia Hotel gir flere gjester til byens spisesteder, langt utover hotellets restauranter. Målet er å få til fruktbare partnerskap sammen med aktører utenfor de tre husene.

Få det til å glitre i øynene

Denne gjengen er gjerne på arbeid når folk flest har fri. De understreker at jobben er en livsstil, og at ingen dag er lik.

– Denne jobben er ingen «walk in the park», da dette er nybrottsarbeid, understreker Marit.

– Men du vil være den som får det til å glitre i øynene på andre, sier Ida og legger til at de jobber i én av få bransjer hvor man gir andre påfyll, opplevelser og fantastiske minner.

– Altså, for en stilling! utbryter Arild med et stort smil.

Om dette høres ut som drømmejobben for deg, er det ikke noe å vente med: gjengen vil gjerne høre fra deg så snart som mulig. Fremover er det full fart i de tre husene, og hvis du vil være med på reisen er det bare å hoppe på toget. Tut-tut!

Om innholdsmarkedsføring

Innholdet i denne artikkelen er ikke skrevet av redaksjonen, men av innholdsprodusenter i mediehusets annonseavdeling.

Vi er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. Annonsørinnhold skal merkes tydelig, så leseren kan oppfatte at innholdet er betalt for og produsert i samarbeid med en annonsør.

© Copyright Polaris Media