SpareBank1 SMN skal utvikle nye smarte løsninger skreddersydd for Trondhjemmere. 

SpareBank1 SMN skal utvikle nye smarte løsninger skreddersydd for Trondhjemmere. 

- Vi leter etter deg som vil utvikle Trondheims beste bank

Tettere på kundene, bedre rådgiving og mer tilpassede løsninger. Det er oppskriften SpareBank 1 SMN følger når de skal utvikle seg til å bli trondhjemmernes førstevalg innen bank og økonomisk rådgivning.

Bank utvikler seg i takt med samfunnet ellers, og de behovene kundene hadde for tre år siden er ikke nødvendigvis de samme som i dag. Nå ønsker SpareBank 1 SMN å ha mer kraft ut i markedet i Trondheim, og målet er å bli den banken som er tettest på kundene i vår region.

- Vår jobb er både å realisere drømmer og hjelpe gjennom kriser. Når vi nå går inn i det nye året skal vi jobbe strategisk for å bli den banken som alltid har tid til å snakke med kundene og gir de beste rådene tilpasset din situasjon, forteller Nelly Maske, konserndirektør for personmarked i SpareBank 1 SMN.

Hun forteller om et økonomisk marked som bekymrer mange kunder, og banken merker at behovet for rådgivning blir større.

- Vi er inne i en periode der mange har stor gjeld og er bekymret for en utrygg økonomi. Det betyr at vi må jobbe aktivt med kundene våre, og vi må utvikle løsninger som gjør bankhverdagen for trondhjemmere enklere, mener konserndirektøren.

Nelly Maske, konserndirektør for personmarked i SpareBank 1 SMN. 

 

Innovasjon

For SpareBank 1 SMN er innovasjon og utvikling viktig. Et godt eksempel på det er hvordan de har jobbet aktivt med mobilbanken. Nærmere 100.000 kunder har nå ratet mobilbanken i App Store, og den samlete scoren er nå på 4,6 av 5 mulige stjerner. Nye løsninger gjør nå at kundene kan logge seg inn ved hjelp av fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjenning, eller overføre penger ved å bruke stemmen. I tillegg kan du nå som kunde i både SpareBank 1-bankene og S-banken nå se kontoer fra begge banker samlet i nett- og mobilbanken.

- Vi må levere en enkel og oversiktlig digital bank som møter kunden der han eller hun er, og løser de faktiske behovene de har. Da holder det ikke bare med fancy innpakning. Utvikling av nye løsninger i nett- og mobilbanken er noe det jobbes kontinuerlig med, forteller Maske.

I tillegg til innovative og smarte løsninger, er måten banken jobber med rådgivning på noe kundene i Trondheim kommer til å merke godt framover.

- Vi skal gi bedre tips og råd i alt fra bedre hverdagsøkonomi til sparing og pensjon. Målet er at hver enkelt kunde lettere skal forstå hva man ønsker å få ut av økonomien og gjøre klokere valg. For å sikre det må vi være mer proaktiv og ha digitale løsninger som gjør at det også blir langt enklere å gjøre ting selv, forteller Maske.

Stor utviklingskraft

For å være med å løfte den lokale satsningen i Trondheim, søker SpareBank 1 SMN nå en regionbanksjef i Trondheim. Det er en helt ny stilling, og vedkommende skal være med å forme SpareBank 1 SMN til å bli den ledende banken i privatmarkedet i Trondheim. Den de søker er strategisk og evner å se nye måter å nå kundene på enn de tradisjonelle.

- Vi vil at regionbanksjefen skal ivre etter å finne nye hensiktsmessige måter å drive oss framover på, og utnytte de fordelene og ressursene vi har på en best mulig måte. Den som får jobben skal sammen med sitt lederteam og medarbeidere vinne markedet, forteller Maske.

Høres dette spennende ut? Da kan du lese mer om stillingen her!

Den nye lederen for privatmarkedet i Trondheim skal utvikle og lede strategien for privatmarkedet i Trondheim gjennom SpareBank 1 SMNs verdier; helhjerta, ansvarlig, likandes og dyktig.

Nå søker SpareBank 1 SMN etter regionbanksjef i Trondheim. Er det deg eller noen du kjenner? 

- Vi har ambisjoner om en betydelig vekst de neste årene, og derfor må personen ha både forretningsteft og sans for utvikling. Siden vi er en del av SpareBank 1-alliansen har vi utrolig mye kompetanse i konsernet som gjør at utviklingskraften er stor og mulighetene mange, forteller Maske og fortsetter:

- I denne stillingen blir det stort handlingsrom for å sette sitt eget preg, samtidig som vi tror på den erketrønderske «godfot-teorien», man blir god ved å spille andre god. Og så må vedkommende vi leter etter ha hjertet i Trondheim - og hos kundene, sier Maske.

Her kan du lese mer og søke på stillingen som regionbanksjef Trondheim!


Innholdet i denne artikkelen er ikke laget av redaksjonen, men av Brand Studio, en del av avisens annonseavdeling. Vi er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. Om du opplever at denne eller andre annonser er utydelig merket, gi oss gjerne beskjed på e-post. Synes du denne type artikler ser spennende ut for din bedrift, ta gjerne kontakt på samme e-post.