Nå kan din bedrift få en nydelig lunsjopplevelse levert på døra

Produsert av Adresseavisen Brand Studio for Lunsjboxen


Lunsj som smaker godt, metter og gir energi er viktig for bedriften We Can Do It på Byåsen. Derfor velger de å få maten levert på døra av kokkene som står bak Lunsjboxen.

Trondheim Spektrums 33 000 kvadratmeter rommer mye mer enn bare spilleflater og konsertopplevelser. Her holder også Trondheim Catering til i det som faktisk er Trondheims største kjøkken.

– Vi har hovedsakelig ansvar for mat og drikke for alt som foregår i Trondheim Spektrum. I tillegg driver vi catering eksternt og leverer mat til både små og store anledninger, sier Mats Paulsen og Stian Fjæreide ved Trondheim Catering.

Begge er to kjente navn i matbyen Trondheim. Paulsen er en av byens største matgründere – og var blant annet med på å starte Cielo og Melt.

Fjæreide har blant annet jobbet ved flere populære restauranter i byen og drev også den kjente bistroen «Folk og Fe» på Bakklandet i fire år.

Lunsjboxen: Stian Fjæreide og Mats Paulsen ved Trondheim Catering ønsker å levere en ujålete og god lunsj til en rimelig penge.

Det er med andre ord dyktige fagfolk i spissen i Trondheim Catering. Og det må til når man skal servere nydelig mat til tusenvis av folk på arrangementer. Det har det naturligvis blitt litt mindre av siden mars 2020. Derfor måtte Fjæreide og Paulsen begynne å tenke nytt.

Resultatet ble «Lunsjboxen».


Nysgjerrig? Her kan du lese mer om Lunsjboxen

Gode råvarer: Mat fra Lunsjboxen skal smake godt og gi folk godt humør og energi ut arbeidsdagen.

Slik fungerer det

Hva er Lunsjboxen? Konseptet er ganske enkelt.

Som navnet tilsier er det en boks med lunsj, som blir laget av de dyktige kokkene ved Trondheim Catering og levert ut til bedrifter i Trondheim og omegn. Men Paulsen og Fjæreide kan forklare det enda bedre:

– Filosofien vår handler kort fortalt om levere et ujålete, mettende og deilig måltid til en fornuftig penge, sier Paulsen.

Selv om Lunsjboxen er et relativt nytt tilbud fra Trondheim Catering, så er det noe de har hatt i bakhodet en god stund.

– Vi har egentlig tenkt tanken om Lunsjboxen i lang tid og sett at dette er et spennende marked. Men det var ikke før coronaen kom til landet, at vi fikk et spark bak, sier Paulsen og Fjæreide.

Sparket bak kom som følge av at mange måtte permitteres i mars. Men med Lunsjboxen har flere bedrifter i Trondheim fått servert deilig mat – og flere flinke folk er tilbake på byens største kjøkken.

Utkjøring: Lunsjboxen leveres til bedrifter i Trondheim og omegn innen klokken 11:00.

– Vi satte i gang for å skape aktivitet på kjøkkenet. Nå er vi skikkelig i gang med Lunsjboxen og vi har bare fått gode tilbakemeldinger fra kundene. Det har vært en utrolig morsom reise så langt og vi gleder oss til fortsettelsen, sier Fjæreide og Paulsen.

Her kan du lese mer om Lunsjboxen

Fornøyd kunde

Litt før klokken 11.00 ruller en bil opp til Marienborg på Byåsen. Der venter profileringsfirmaet We Can Do It spent på hva som blir servert som dagens lunsj.

– Vi har hatt avtale med Lunsjboxen i en måneds tid og vi er kjempefornøyde med denne løsningen

John Rune Gilberg
Seniorkonsulent i We Can Do It

Han vil absolutt anbefale andre bedrifter i Trondheim til å teste ut konseptet.

– Jeg kan garantere at det blir satt stor pris. Det beste med Lunsjboxen er variasjonen i maten. I tillegg er det sunt og godt, sier Gilberg.

Hva har vært din favorittlunsj så langt?

– Det har vært supermat hver gang, så det er vanskelig å peke ut en som skiller seg, svarer Gilberg.


Frister det med deilig lunsj på døra? Klikk her for å lese mer

Skal treffe folk flest

Denne dagen var det pulled pork som sto på menyen i Lunsjboxen.

– Lunsjboxen skal treffe bredt. Vi skal lage noe som folk flest liker – og da pleier blant annet pulled pork å slå godt an, sier Fjæreide.

– Hvordan går dere frem for å lage en meny som fenger folk flest? 

– Det handler alltid om råvarene. Vi har gode råvarer som vi setter sammen til smaker som harmonerer. Det skal smake godt, gi deg god energi og godt humør resten av dagen. Det er målet til Lunsjboxen, sier Fjæreide.

For den ferske lunsjen er også ment å være samlingspunkt for bedriftene.

– Pandemien har sørget for at mange folk har spist lunsjen sin alene i lang tid. Med Lunsjboxen ønsker vi å legge til rette for at det blir et lyspunkt i arbeidsdagen og gjør at flere ansatte kan nyte en god lunsj sammen, sier Paulsen og Fjæreide.

Og siden starten etter sommeren har pilene pekt én vei for Lunsjboxen. Stadig flere bedrifter ønsker å gjøre som We Can Do It og få levert en god lunsj på døra. Og om din bedrift ønsker å teste ut, er det svært enkelt.

– Alt du trenger å gjøre er å bestille, så får dere deilig lunsj dagen etter. Vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig for folk flest. Det er ingen bindingstid og du kan enkelt bestille og justere antall retter fortløpende, sier Paulsen og Fjæreide avslutningsvis.


Ønsker du å teste ut? Klikk her!

Om artiklene fra Brand Studio

Innholdet i denne artikkelen er ikke skrevet av redaksjonen, men av Adresseavisen Brand Studio, en del av mediehusets annonseavdeling. Vi er opptatt av et tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold. Om du opplever at denne eller andre annonser er utydelig, gi oss gjerne beskjed på e-post.

Synes du denne type artikler ser spennende ut?
Ta kontakt så hjelper vi deg gjerne.

© Copyright Adresseavisen Brand Studio

Font
Logo, Font, Text