Hele 20.000 eksemplarer er trykt, og over 8.000 utgaver er lastet ned.

Siden utgivelsen av rapporten 13. august har interessen vært stor, både for den trykte utgaven til 78 kroner og for gratisversjonen som kan lastes ned, skriver Dagens Næringsliv.

Departementenes servicekontor opplyser at det er blitt trykket opp 20.000 eksemplarer siden utgivelsen, og bare fra regjeringen.no er den lastet ned 8.394 ganger.

22. juli-kommisjonens norskspråklige nettside har siden utgivelsen av rapporten hatt 35.000 unike besøkende, og den engelske versjonen av nettsidene har hatt rundt 3.400 unike besøkende.

Kommisjonens leder Alexandra Bech Gjørv mener en av grunnene er at den er lettlest.

- Det var helt fra starten av et klart mål for oss at rapporten skulle skrives på en slik måte at alle kunne lese den, ikke minst også de berørte ungdommene. Språket skulle være mest mulig klart og direkte, sier hun.