Kvinnelige gründere heier på hverandre på sosiale medier

Til sammen har de 235 000 følgere på Instagram. Dermed når gründerne mange når de drar på jentetur til Marbella, og legger ut bilder av produkter de selger i egne butikker og salong.

En gjeng kvinnelige gründere/ledere viser hele tiden til hverandre i sosiale medier.  Nylig var de sammen i Marbella på jentetur hvor de alle la ut mye på sosiale medier og hasjtagget hverandre. De brukte hverandres klær og Siv som er frisør ordnet håret på alle. Dette gjør de bevisst for å hjelpe hverandre, en slags jenteklubben grei. Foto: Rune Petter Ness  Foto: Rune Petter Ness

- Jeg har fått utrolig mange tilbakemeldinger etter jenteturen. Jeg ordnet håret til jentene, og har solgt vanvittig med bølgetenger etterpå. Det har gått unna. Ja, det er helt vilt, sier Siv Oldervik, eier og daglig leder av frisørsalongen Stas hår og bryn. Salongen i Jomfrugata i Midtbyen som nylig ble kåret til årets frisørbedrift omsatte i fjor for 8,5 millioner kroner.