TEMA

torsdag 21.06 2018
«Vi gikk ned i underetasjen for å finne et bord, og fikk omtrent sjokk» skriver innleggsforfatteren om McDonalds på Trondheim torg. 

Debatt

Vi gikk ned i underetasjen for å finne et bord og fikk sjokk. Vi har aldri før opplevd et større forfall ved et spisested

«Det var skitt og rot over alt» skriver Inger-Johanne Witsø i dette debattinnlegget. Nederst finner du et tilsvar fra McDonalds.

torsdag 19.04 2018
«Jeg har et ønske til alle som er ute og handler fra tid til annen, enten på Rema eller Princess, Clas Ohlson eller Biltema: Vær så snill; ikke la sinnet løpe av med deg i møte med butikkmedarbeidere» skriver innleggsforfatteren. 

Debatt

Ikke la frustrasjonen din gå ut over oss som sitter i kassa

«Vi er bare mennesker med følelser, vi også» skriver Fredrik Trøan Johansen i dette debattinnlegget.

fredag 10.11 2017
Ikea-labyrint: «Jeg fant til slutt kassen og kom meg ut, fullstendig utmattet og med skjelvende knær» skriver innleggsforfatteren. 

Debatt

Jeg fant til slutt kassen og kom meg ut, fullstendig utmattet og med skjelvende knær

«Jeg gikk med pilene, mot pilene, og endte opp der jeg kom fra i jakten på utgangen. Halvveis på ferden hadde jeg gråten i halsen» skriver Tanja Iveland i dette debattinnlegget.

tirsdag 14.03 2017
 

Fikk prissjokk: Skapene ble 50 prosent dyrere hos Skeidar

På Skeidar heter hylleserien Regal – på Møbelringen går den under navnet Timantti. For ekteparet Theo og Inger-Lise Johnsen skilte prisen 13.000 kroner for samme produkt.

søndag 05.03 2017
 

Skulle handle bursdagsgave til sønnen:

Ble nektet å kjøpe mobiltelefonen til annonsert pris

Expert Lade: - Vi legger oss langflate

fredag 02.09 2016
Kontaktvansker: Innleggsforfatteren opplever kontakten med DnB som et mareritt. 

Debatt

- Min kontakt med DNB har vært rene marerittet

«At landets største bank er så til de grader tungvint overfor sine kunder, sjokkerer meg», skriver Henrik A. H. Kløven i dette debattinnlegget.

tirsdag 16.08 2016
- Det kan virke som kundene legger igjen folkeskikken ved butikkdøra. skriver Frida Enghaug Sandvik, som selv jobber i butikk.  
        
            (Foto: Privat)

Debatt

-Jeg blir daglig kjeftet på og utskjelt

mandag 25.07 2016
 
        
            (Foto: Privat / Ummar Chaudhri)

- Vi ble sjokkert da han gjorde dette for å hjelpe oss

- Vi ble sjokkert da han gjorde dette for å hjelpe oss, sier Chaudhry (20), som mistet nøklene til sin feilparkerte og ulåste bil.

tirsdag 27.10 2015
Nye lokaler: Leder for Ifs kundesenter i Trondheim, Wenche Solum Nilsskog, gleder seg til å ta fatt på oppgaven med å utvikle fremtidens kundesenter i nye lokaler på Solsiden. 

Har ansatt 40 nye medarbeidere hittil i år