Kampen:

En ny uhyre svak kamp av Brann. Det er full krise nå. Brann er i total oppløsning. Det ser ikke ut som de vet hva dette går ut på. De er fullstendig hjelpeløse. Ingen av dem står frem. Rasmussen var ikke så ille som resten av gjengen, men han var ikke god han heller.

Feighet har et navn - SK Brann.

Siste innlegg

Kampen er slutt
Gult kort for Brann
Brann
Thomas Grøgaard
Gult kort for Mjøndalen
Mjøndalen
Sondre Liseth
Spillerbytte - Mjøndalen
Mjøndalen
Stian Aasmundsen
Isaac Twum
Spillerbytte - Mjøndalen
Mjøndalen
Joackim Olsen Solberg
Christian Gauseth
Spillerbytte - Mjøndalen
Mjøndalen
Lars Olden Larsen
Ole Amund Sveen
Hjørnespark til Mjøndalen
Mjøndalen
Isaac Twum
Hjørnespark til Mjøndalen
Mjøndalen
Isaac Twum
Gult kort for Mjøndalen
Mjøndalen
Isaac Twum
Hjørnespark til Brann
Brann
Robert Taylor
Spillerbytte - Brann
Brann
Erlend Hustad
Daouda Bamba
Spillerbytte - Mjøndalen
Mjøndalen
Alexander Betten Hansen
Fredrik Brustad
Hjørnespark til Mjøndalen
Mjøndalen
Isaac Twum
Pause
Hjørnespark til Brann
Brann
Mathias Rasmussen
Mål for Mjøndalen!
2
0
Mjøndalen
Isaac Twum
Ole Amund Sveen
Spillerbytte - Mjøndalen
Mjøndalen
Andreas Hellum
Martin Rønning Ovenstad
Gult kort for Brann
Brann
Ruben Kristiansen
Mål for Mjøndalen!
1
0
Mjøndalen
Martin Rønning Ovenstad
Vetle Dragsnes
Kampstart

Det dårligste Brann-laget jeg har sett siden 1959. 3 div. nivå. De fleste 2 og 3 div lag ville ikke ha problemer med å slå dette laget. De kan rett og slett ikke spille fotball.

Bjørn Olsen

Er Soltvedt ferdig nå?

Bjarne Betjent

Brann har vunnet 1 kamp mer enn MIF i år..

Bete

Ja,ja, Kåre, nå er du på ditt beste,

Thore

Bra det er Covid-tider - det ville uansett ikke kommet mer enn 200 på hjemmekampene

Jarle Drivenes

Vi må få LAN tilbake

Finnemann

Er Kåre årets bløff?

Bjarne Betjent

Tenker at på mandag trenger vi en dobbel pod. Kan godt holde på en time! Trenger dette for å overleve frem til neste kamp. Takk for selskap Doddo, men dette ble en mørk helg.

Even Jansen

Bekmørkt.

Eduardo Andersen

Dette krever en laaaaang pod på mandag, tror vi alle trenger det!

Namtvedt

Brann er ikke for gode til å rykke ned. Spørsmålet er vel heller om de er gode nok til å holde plassen i Eliten.

Thor Økland

Kolskogen er feig i d offensive. Mest på tvers og bakover. Hustad ubrukelig.

Skogen

Dette er ikke et problem som har oppstått med Kåre, styret viste at de er udugelig i fjor. Alle må gå unntatt Kåre

Torbjørn

Suksess i Belgia? 45 glansdager på Kypros? Frelseren i Brann? Og nå trygler Horneland om å bli assistent? Neiånei

Bob

Kan du ta med kortene på mandag, Doddo? Vi trenger noe å glede oss til. Gøy å mimre om gamle helter

John

Redd det ikke blir tid, her er det mye å snakke om.

Eduardo Andersen

Er brann norges dårligste lag siden ansettelsen av Kåre?

Johansen

vanskelig å lage gull av gråstein

jan emil roti

Brann trenger en midtbane general,ingen styring,flaut

Bjørn anders Brimsholm

Brann hadde dominert i OBOS. Dommerens hadde briljert i Postnord. Trommer kunne vært kult i 7. Divisjon. Eller hva?

Helge Nord

Håper ikke Brann har betalt noe for de nye spillerne. De var elendige begge to. De drar Brann NED

Bjørn Olsen

To personer med ståkarakter: Strand og Rasmussen. Ellers totalt viljeløst. Skammelig. Og Fjølen ser ut som han e på trening med SFO-gjengen på fridalen skole. Vet knapt om noe som provoserer mer enn folk som bare loffer rundt

Ken

Hvorfor signerte ikke Brann Liseth, Finne og Børven?

Hans Edvard Seim

Syns Kolskogen - Forren var en bedre match enn Kolskogen - Fjoluson

Bredinho

Jeg sliter med å se at Fjoluson er verdt pengene. På den annen side er han bedre enn Acosta.

Petter

Bare å sparke alt som finnes i ledelsen på stadion. Noe er fundamentalt galt i hele organisasjonen

hauken

FFFFy

Turid Haugsdal

Dette laget trenger en runde med paintball.

Tom Nordstrand

Ett poeng på de fem siste kampene og 4-13 i målforskjell. Hvor skal dette ende?

Erlend Hansen

Ballsparkgjengen: Ta en ny runde på om Brann virkelig ikke kan rykke ned kanskje ?

Lasse

Ja.

Eduardo Andersen

Brann har vært avventende

Mjøndalen er bestemte

Rolf Helge

Snart en kamp med ryggen mot veggen. Mørket har senket seg over Bergen og Brann. Vi får håper vi kommer styrket ut av dette

Jonas

Islendingen har vore svak i alle spela sine fasar.

Pessimist

Alle lag tar "MIF-grepet" til alle de resterende kampene mot SKB

Leif Hansen

Jeg savner Vegard Forren. Han har i hvert fall lederegenskaper.

Hjalp godt med en trønder som snur opp ned på alt og tror han er kongen på haugen håpløst

Leif

Tilbake til 4-2-3-1 neste kamp? 4-3-3 fungerer åpenbart ikke

Faren til Simen

Hvor er basis ferdighetene , hva trener de på😖😖😖😖😖

Åge Tveit

Er det virkelig mulig å spille 90 min mot Mjøndalen uten å score ? Har Brann angrepsspillere ?

veronica bratseth

Grøgaard må ned på back. Trenger mye mer offensiv kraft på kantene!

Jo Håkon Reum

Nei, dette går ikke. Det har visst lenge. Siden Mjøndalen rykket opp igjen.

Har dere sett en Brann spiller med krampe i denne kampen? Eller er det bare hjemmelaget som sliter med dette?

leif frode herland

Denne sesongen har vært fiasko.. det startet med LAN !. Greit nok hadde håpet at Kåre skulle fått mer ut av dette og løftet laget mer!. Men dette laget er LANGT LANGT nede!. Vi må Berge plassen i år!. Også må Kåre kvitte seg med MASSE vrakgods! Og restarte Brann... så kan vi helle dømme han på en mer rettferdig måte!.

Bredinho

3050, post traumatisk stress syndrom

Tore Mjelde

Hatar så intens dette Mjøndalen. Spiller alltid årets kamper mot brann. Håper av hele mitt hjerte at de rykker ned

Peder

Eneste positive er at vi er ferdig med de brune for i år

Faren til Simen

Slapp av folkens. Mjøndalen rykker ned! Bare der har vi 4-6 gratis poeng neste sesong.

Brønn

Grusomt monoton synging og hersens tromming på tribunen. Forferdelig å høre på.

Hørselsskadet

Dette har vært en grusom kamp på så mange måter.

Eduardo Andersen

Går det Annfrid Brann å sleppa å spela mot Mjøndalen og heller gi dei poenga?

Pessimist

Mjøndalen holder seg neppe i eliteserien. Det er kun Brann de vinner mot.

Brann har spilt mange søke kamper i år, men er dette den aller svakeste?

Nytt skudd som ikke treffer mål. Svendsen denne gangen.

Kan vi sette inn Gullbrann?

Ville styrket laget nå

Morten

Dette laget rykker rett ned i OBOS!!!!

Georg Emil Sætre

Man må gjerne, og med rette kritisere spissene for ikke å score, men forsvaret er av lav klasse også.

Amund Bjørnsen

Et lys punkt er at Rasmussen har vært god sentralt. Enig Doddo?

Kenny

Ja, han har vært bedre enn de andre.

Eduardo Andersen

Alle Brann-spillerne har blikket mot eget mål. da kan de ikke score noen mål

Bjørn Olsen

Tror Kåre kan slutte å snakke om gull, når en ser det elendige spillet her

an

Å tro at Ingebrigtsen skal få til noe med denne begredelige Brann-troppen, er som å tro at en stjernekokk kan lage et herlig måltid med bedervet kjøtt og råtne grønnsaker. Fy F##n for en ubrukelig gjeng!!!

Knut Magnus

Er helt vanvittig dårlig det Brann leverer, mot et MIF uten sine to beste spillere. Klubben er rett på vei ned i OBOS, men det skjønner de ikke selv

Frode Helland

Ryktes at styret er lei og presenterer horneland som ny hovedtrener. Kåre leverer både elemdige resultater og stygge personalsaker allerede. Kan dette stemme?

Lars

Nei.

Anders Pamer

Hvis vi ikke regner Molde kampen som Hauge ledet så har Norling og Ingebritsen begge 5 poeng på sine første 8 kamper.

Pastor Manders

Nei, det kunne ikke bli noe. Nok en svak involvering.

Frispark på hjørnet av sekstenmeteren. Kan bli noe.

Angrer Pamer på at han fikk LAN sparket ?

Inge

Jeg tror det var riktig at LAN ble skiftet ut. Jeg fikk selvsagt ikke LAN sparket.

Anders Pamer

Bedre i 2. omgang av Brann, men de må virkelig brette opp ermene for å unngå nedrykk.

Jan Aldal

Rolig nå - denne gjengen skal ta gull neste år iflg. Kåre :)

Svein

Savner Ojo mer enn noe annet, et format av Ojos kaliber, får noen gang se det i den røde drakten ?

Leif Hansen

Hustad er tragisk dårlig!!. Gi Mehnert en sjans nå...

Bredinho

Snakker vi bedriftsfotball mot kommende 1. divisjon. Ser sånn ut.

Kalle Tangset

I morgen kommer enda en sparket trener til Brann.

Hermod Naterstad

Ikke legg all skylden på Kåre for denne starten. Han arver noe som er pill råttent og det har det vært i mange år. Han har begynt med unge spiller og setter en kurs. Det er JÆVLIG og tape i kveld, men nå må vi gi det litt tid også. Det er nok dritt en stund framover også, men det må jo bli bedre.

Even Jansen

Ser at Brann har et par og seksti prosent ballbesittelse. Er ikke dette akkurat hva Mjøndalen vil ?

Hvorfor ?

Rune

Scorer Hustad om han blir truffet rett foran mål?

Morten

Når du har valgt å bytte spiss, og setter inn Hustad så skjønner du nivået i Brann stallen.

leif frode herland

Ingen av nykommerne holder mål til eliteserien i dag. Brann rykker ned, amen

Bjørn Olsen

Dette er såpass svakt at alle alarmer bør gå av. Vi snakket om Mjøndalen her...

PA

Hva gjør barmen på banen?

Triste, triste saker

Doddo, kommer du på noen Brann trener noen gang som har hatt en dårligere start enn K. Ing.?

Brønn

Nei

Eduardo Andersen

Kor tid kjem oppvasken i Brann? Styret har eit stort ansvar!

Pessimist

Helt ærlig Doddo! Tror du virkelig dette laget overlever? 100% sikker på at et fortapt AAFK slår Brann på stadion

Falken

Nei, jeg er ikke sikker på noe.

Eduardo Andersen

Barn angrep av Brann, men hva hjelper det når avslutningene stinker.

Nå håper jeg alle begynner å skjønne at Brann har begge beina i bunnstriden. Ikke minst Brann selv. Nå må man ikke gå i samme fellen som 2014, hvor alle, til og med media, sa de var for god til å rykke ned.

Geir

Forstår de ikje alvoret? Det haster! Få ballen frem og sett trykk på!!

Jobbe!!

Morten

Dette er skremmende svakt.

Forrige hjemmekamp, 0-1 til MIF var ingen tilfeldighet !

Leif Hansen

Hent flere vrakede trenere fra Trøndelag så blir dette bra😜

Harald Skjelbred

Doddo stiller du til neste podd etter denne kampen?? Eller prioriterer du heller musikken slik Brann fremstår idag?

Kjetil

Jeg stiller.

Eduardo Andersen

Diesel-Hustad prøver en spurt.

Går ikke fort.

60 m på 8 sek

Ikke bare å skifte trener har jeg sagt. Laget er ikke godt nok for eliteserien. Ta en tur ned, og bygg opp. Sesongen er en katastrofe uansettt, hvis man kan bruke et sånt ord om sport. Om treneren er god, og laget er dårlig, skal ikke treneren ta skylden. Og, Hauge burde fortsatt for alles del. Alle slår mjøndalen, men ikke brann. Vi tåler ett eller to år i OBOS . Dette er jo bare en lek tross alt i disse tider🙂

Ingvar Karlsen

Etter at jeg flyttet fra gangavstand til Staddaen til en bydel lenger unna som innebærer lang reisevei til kamp valgte jeg å ikke fornye partoutkortet. Lurte i begynnelsen på om jeg kom til å angre på det. Vel, svaret er desverre et rungende NEI!

På andre siden av fjellet!

Igjen kommer Brann nære keeperen til Mjøndalen, men de svikter i de avgjørende øyeblikkene. Gang på gang.

Dette minner meir og meir om 2014.

Pessimist

Prøver igjen: Enig i at Fjølen fra Island ikke er imponerende? Forren i form mye bedre

Ken

Dere som savner LAN. Resultatene var like under han. Så klapp igjen

remi-andre hellevik

Nesten like, i hvert fall.

Anders Pamer

Drita dårlig kamp og lite interessant å se på, men for all del !!! Vi er på rett vei med bruk av lokale ungdommer og ikke én eneste utenlandsk middelmådighet er hentet inn i det siste. Dette blir bra over tid :-)

Frode Lyngbø

Rett i sted var Brann på gang Doddo,,??!!

Morten

Ja, men ikke nå lenger.

Eduardo Andersen

For å ta noe positivt: Fjóluson og Kolskogen er et stopperpar jeg har veldig troen på.

Ole

Nå må ballspark gjengen ta en diskusjon om Brann har gode nok spillere til å spille i denne liga. Dette er jo elendig å se på

an

Skal Brann unngå OBOS, må noe drastisk skje. Men hva, Pamer?

Løytnant Lex

Forslag: 4-2-3-1 i hver kamp. Ikke nye spillere inn i hver kamp. Sett noe.

Anders Pamer

All ære til Mjøndalen for det

de har gjort og gjør på en litt

enklere og mer direkte måte.

Hardt arbeid og en enkel plan

ingen stor intrikat gåte. Likedan

ludo

Det er lite som tyder på at Brann skal komme tilbake i denne kampen.

Hvorfor blir det ikke gitt gult kort for protester mot dommeren ? Da hedde det vært mye artigere å se kampene. Mer spill, mindre sutring.

Meg

Brann sine problemer stikker mye dypere enn treneren

nikard rorling

Men Brann har ikke gitt opp, det skal de ha.

Hårfin balanse mellom bare Irriterende bråk, og Mjøndalen supportere

Harald Berstad

Hadde LAN fått arbeidsro fra inkompetente forståsegpåere hadde vi vært i medaljekampen.

Sj. ætt

Dette laget skriker etter en leder. Her går alle og gjemmer seg.

Kor er viljen og innsatsen?Kolskogen har også skuffa stort i kveld!

Pessimist

Mangersnes har tre nedrykk på rad. Sogndal, Bodø, Åsane. Usikker på om han har flere

Jonas

I sted da det stod 1-0 og Brann var i angrep gadd jeg ikke se angrepet ferdig engang og gikk ut for å skru bil. Kom nettopp inn igjen og det står uten overraskelse 2-0

Frode Lyngbø

Det ER mer vilje og litt bedre kvalitet. Får de et mål kan det gjøre underverker.

Ben Tore Førland

Savner Lars Arne Nilsen

Berit

Kolskogen er nær med å lage straffe. Akkurat utenfor sekstenmeteren.

Er det lov å si at jeg savner LAN? Resultatene til Kåre gir ikke akkurat mye optimisme.

Beatles-fan

Ikke mange av de som spiller nå var i LAN sin første11’er !

Arild Pettersen

Ny avslutning til Brann. Rasmussen denne gangen. Utenfor.

Robert Hauge tilbake som hovedtrener !!!

Terje S

Endelig en Brann spiller som tørr å skyte! Sander Svendsen!👏

Marius Kristiansen

Bamba har vært veldig svak i høst, men Kåre har hart troen på han. På tide å tenke på ny første spiss. Hva tenker du Pamer og Doddo?

Kalle Tangset

Jeg ville vurdert det, men de har ikke mange prøvde alternativer.

Anders Pamer

Hustad er både for treg og lat

JOH INGVALDSEN

Enig med deg Pamer. Lukter Norling lang vei. Bør man sikte seg inn på drepende kjedelig Lan fotball til plassen er sikker så heller skygge videre når man er reddet?

Pelle

Sikker på att dette Brann laget hadde vert like dårlig med en verdensklasse trener. Det er noe råttent i Brann. Få en ballspark sending om det

Espen Nybø Juvik

Nedrykksspesialisten Mangersnes kommer til å gjøre det igjen. Dette er bare trist. Huff

Jonas

Hvor mange nedrykk har han på samvittigheten?

Anders Pamer

Svendsen skyter over, men nå er Brann på gang.

Endelig ut med Bamba!

Ludde

Brann må med på Åndenes makt for å banke forbannelsen ut av Stadion

Benderaiiis

Topper 2-1 og nesten mål til SKB i sluttsekundene

Stadiondama

Tor, det var da fælt? Det er ikke BT som velger trenere, men de kan ha mening om det. Hvis ikke har de ikke gjort jobben sin. Jeg mener de gjør en bra jobb med bloggen.

Ben Tore Førland

Hvem er denne elefanten som nevnes? Soltvedt?

Helge

Hustad inn. Har en magefølelse her...

Brann får en gratis corner.

Hvor er innsatsen? Hvor er viljen? Hvor er spilleren som går foran i krigen?

FLAUT!

Marcus Ejankowski

Brann er inne i boksen og lukter på noen sjanser, men det blir bare nesten igjen. Kan Hustad gjøre det Bamba ikke klarte?

Jeg skrudde av for å se på fotball (City - Arsenal) men undrer litt: hvordan har Svendsen vært?

TrollfraOs

God!

Anders Pamer

Historien gjentar seg. Begynner å minne om forrige gang Doddo og Pamer støttet av mye sutring fikk presset frem et bytte av trener. Frelseren fra Sverige styrte laget til OBOS. Den nye frelseren fra Rosenborg har satt samme kurs dessverre. Og ledelsen i SKB synes ikke å ha ryggrad til å ta avgjørelser eller evne til å få tak i de rette spillerne. Trist. Men, kanskje et år i OBOS med satsing på unge og lokale spillere kan skape et nytt storlag.

Tor

Vi klarer rett og slett ikke å skåre.

Mn

Nå må vi ikke bli for negativ. Brann viser gode takter, de ønsker å angripe, spiller mer underholdene fotball og at vi ryker på noen smeller før det sitter er normalt.

Doddo/pamer er dere noenlunde enig ?

LJ

Akkurat her og nå, i dag, ble jeg litt mørkredd, for å si det slik. Kjenner noen ekle Norling-vibber.

Anders Pamer

Brann er rett og slett dritt-dårlig.

Bjørn Olsen

Strand med et godt innlegg. Bamba header, men dessverre.

Pamer/Doddo får vi snart et Ballspark, som tar tak i de fundamentale årsakene til fiaskoen ? Dette fisakoprosjektet har fått lov til å herje på for lenge !

Start med å være dønn ærlig med "elefantens" herjinger !

Leif Hansen

Det blir i så fall en lang sending.

Anders Pamer

Blir fort nedrykk thriller av dette.

Espen Nybø Juvik

Rasmussen skyter slapt og uten tro.

Trønder, gjenbruk symboliserer Trøndelag for meg 😂

Karsk, bart og vest

Når Start vinner i morgen er vi to poeng fra kvalik. Den plassen tar vi greit med denne formen. Gleder meg til Åsane-Brann i avgjørende kamp. Eller, jeg bryr meg jo faktisk ikke lenger...

Har gitt opp.

Ka e egentlig greien med Bergensere i andre klubber som snakker skikkelig ufyselig om Brann? Liseth i Mjøndalen og

Zachariassen i RBK og Bård FInne i VIF. Er de bittre eller ligger noe annet under?

Even Jansen

Bra start på andre, men nå er Mjøndalen i ferd med å overta igjen.

Før denne kampen hadde Kåren på syv kamper et snitt på 1,85 innslupne og 1,0 scorede mål.

Eneste kamp Kåren ikke har får fått scoret mål i, er den første kampen mot bæsjedraktene..

John

Nå er det Flikkflakkdobbelsaltomedunderskrufotball utpå der

Stadiondama

Horneland erstatter Kåre i både RBK og Brann. Gjenbruk av dårlige trenere i Norge🤣

Trønder

SKB har vunnet 2 av sine siste 13 kamper ... er en oppskrift for total kollaps, men aldri er det så galt at det ikke er godt for noe, ! På kort og lang sikt må et nytt management etableres !

Leif Hansen

Mjøndalen tar seg god tid på dødballene.

Nytt tap i dag? Er det mulig? Elendig lørdagskveld.

Geir H Johannessen

Strand med en avslutning. Rett på keeper.

Er det ingen som ser hvor dårlig bamba er

Per ARNe Einarsen

Vi håper pp et under, men det ser ut som undrenes tid er over😕

Kalle Tangset

Brann er best nå. Får vi et mål blir dette spennende.

Rart at Brann er så puslete foran mål. Holder på å miste troen. Det vil seg ikke.

Geir H Johannessen

Pamer! Kan dere være så snill å spørre Kåre hvorfor Bamba ikke møter innlegg? Ser de ikke at han ALDRI gjør det?

Ken

Hvem spiller hvor nå etter byttene?

Army

Grgaard er back, Sander Svendsen venstreving og Rasmussen ligger sentralt.

Anders Pamer

Opdal redder lett. Men hvorfor får de lov til å avslutte?

Petter Strand løper akkurat som Arjen Robben og ganske lik utseendemessig også..

Johnny

Blir ikke Bamba taklet bakfra på innlegget til Sander Svendsen?

Michael Brynildsrud Værnor

At ikke Bamba lukter at Barmen skal rekke den ballen og ikke klarer å komme seg foran målet, viser at han ikke er en goalgetter. Ferdig snakket!

Geir

Brann er farlig frempå igjen. Veldig bra!

Brann lukter på en ny målsjanse. Ok start på andre omgang.

Positiv start! Så får me håpa at bakken trillar Brann sin veg.

Optimist

Kan vi tørre å håpe på at dette fortsetter nå? To gode sjangser for brann 🙏🏻

Even Jansen

kom igjen, Brann. Jeg orker ikke et seiersintervju med Gauseth.

Horneland kan være trener men ikke kåre ingebrigtsen

geir3

Gauseth er klessetryne

A. Sivertsen
Hjørnespark til Brann
Brann
Mathias Rasmussen

Barmen er uhyre nære. ballen triller langs streken.

Svendsen med en god avslutning. Dette ligner på noe.

Skiftet kanal blir bare i dårlig humør av å se Brann. På tide at man på stadion legger hodene i bløt for å hindre et nytt nedrykk, for det er der vi kommer hvis dette spillet fortsetter. Ser også at flere av spillerne har store problemer med å legge LAN fotballen bak seg.

Sven van der Meeren

Brann svikter igjen når de nærmer seg sekstenmeteren.

Spillerbytte - Brann
Brann
Robert Taylor
Ole Didrik Blomberg
Spillerbytte - Brann
Brann
Sander Svendsen
Ruben Kristiansen

Bare pessimisme her Brann har dessverre ikke

Midtbane . Mangler dessuten en kraftig spiss

Lurer på hvem som handler spillere.

elisabet olsen

Horneland sympatisk ? Har du røykt sokkene dine Eduardo ? Ale lag Horneland har fingrene sine borti spiller med gele i beina og armene permananet i "italiensk folkebevegelse" (DOMMMMMER), han tok ballen min. De spille destruktiv fotball, og ligger mer og skriker på bakken enn de løper etter ball. Ikke siden han svensken ble ansatt som trener har jeg hatt mindre tro på hva de driver med i Idrettsveien. Det hjelper heller ikke at Mr. Brilleland 2020 spiler fløyte under kampen.

Inge
2. omgang

Tar ut Blomberg som kanskje var Branns beste i første omgang???

Even Jansen

Ja, det var litt rart.

Eduardo Andersen

Sander Svendsen er på banen, er han frelseren vår?

Dette løser seg. Vi må slutte å stresse.

Tom Nordstrand

Det er greit at KI har arvet et skadeskutt/ustabilt lag, men har vi ikke lov å kunne forvente en liten,liten bedring? Dette blir jo bare dårligere og dårligere. KI snakker om medalje neste år, er ikke det bare pølsevev Doddo?

Halgrim

Med bakgrunn i det vi har sett i det siste, ja.

Eduardo Andersen

Vi har ikke lenger med oss Kong Gud, men er det lov å håpe på et under i andre?

Kalle Tangset

Mjøndalen er fortsatt er veldig svakt fotballag. Litt flaks, så finner vi flyten. Det er lov å håpe.

Eduardo Andersen

Har hørt samtlige episoder av ballspark og en fiffig liten sak er intervjuet med Roald B Hansen. Der blir han gjennomskuet som inkompetent amatør som skjuler seg bak store pene ord. Føler denne inkompetansen og det virkelighetsfjerne ligger i veggene på brann stadion den dag i dag. Verken ledelse eller spillere er god nok for andre klubber i eliteserien på øvre halvdel.

Ballsparkfan

Gleder meg til neste sesong med spennende dueller mot Mjøndalen og Aalesund i OBOS. Håper bare koronaen er over da

Kjøtra

Kan godt være mer selektiv på hva som blir publisert eller roe ned litt. Henger seg opp når du deler 30 innlegg i minuttet. Dritt chat. Hva faen er vitsen? Umulig å få med seg noe. Buhu til Ballspark og teknikk.

vigdis gjernehavn

Takk for innspill. Det er en avveining som er veldig vanskelig.

Eduardo Andersen

Håper Åsane rykker opp så det er mulig å heie på et nytt lag....

Jarle Drivenes

Dette er bare trist...utrolig trist. Det er ingen plan over Brann sitt spill, og de fremstår hjelpeløse selv mot et så svakt lag som Mjøndalen. Dette er sannsynligvis den svakeste kampen jeg har sett i år.

Det er max 3-4 av disse spillerne som holder nivået hvis vi skal kjempe i toppen neste år. Jeg er også usikker på hovedtreneren, men er positiv dersom Horneland kommer inn. Sistnevnte vil i det minste sørge for at laget er godt trent, godt organisert og tar krigen!

Brann 1969

Er det mulig å bytte navn på en fotballklubb? For eksempel fra SK Brann til SK De Hjelpeløses Hjelper

Siggen

Få inn Horneland, så har vi to klessetryner i trenerteamet

Sinnataggen

Horneland er en veldig sympatisk person. Så langt unna klessetryne som det er mulig.

Eduardo Andersen

Brann må nok begynne med å reetablere hele klubben, få inn folk som virkelig er i stand til å bygge klubb. I mange år så har det vært klinkende klart at det har manglet mye i klubben på alle nivå. Dagens situasjon er en konsekvens av dette. Vi er definitivt på vei ned i nedrykksstriden. De som mener noe annet nå er kun de ytterste opptimisstene. Forrige nedrykk førte Brann i hvert fall tilbake til toppen !!!!

Supporter?

Enig i mye her. Det er veldig mye annet som ligger bak her enn at Kåre ikke får det til. Veldig mye. Over tid.

Anders Pamer

Så lang har ikke KI tilført laget noe utover en vanskelig tilgjengelig dialekt, men det kan han fort snu om han har et godt språkøre

Stadiondama

Kåre er den nye Norling? Får håpe det ikke stemmer.

Per

Huseklepp har jo nærmest garantert seier,Doddo. Kan vi stole på han ?

Christian Torsvik

La oss håpe på et under i andre omgang.

Eduardo Andersen

Spørsmål til deg Pamer. Kem mener du Kåre bør hente inn om Bamba blir solgt?

Christer Skorpen Nyland

Det spørs jo litt hvilken divisjon de skal spille i...

Anders Pamer

Hvor ofte får Brann ballen inn foran Mjøndalens mål?

Sjelden

Uansett hvor god eller dårlig spiller du er , så kan du jobbe hardt . Det gjør Mjøndalen og ikke brann

Per ARNe Einarsen

Nedturen startet med salget av Siwert. Foreslår at Branns speidere ser etter en erstatter

Rune

Sånn går det når det er viktigere å ta fri enn å øve.

Bjørn

Denne ventet jeg på.

Anders Pamer

Hvorfor snakker vi om mentale problemer? Et neppe det. Nå har vi skiftet trener, uten hjelp. Skiftet spillere. Det fungerte heller ikke. Enten er ledelsen som er shit, eller så er det media. Evt. Må antidepressiva testes på guttene i garderoben.

Psykologspesiali

Slapp av snart kommer det inn en Haugeerstatter, og SKB sjokkerer med araberflikkflakk fotball i OBOSland

Stadiondama

Kjerringen ville ha brun tapet i gangen.

Glemmesak, sa jeg.

John

Problemet til brann er jo at ingen spillere klarer å dra av en mann.

Peder

3,15 i odds på Mjøndalen seier er gitt vekk. Takk til Norsk Tipping👍

Geir

En burde forenkle planen offensivt slik Robert Hauge gjorde mot Molde. Spill i rom og slutt og kun å spille på fot, det er direkte feigt. Harde baller inn feltet og flere inn i feltet. Strand løp helt ned til 16 meteren for å hente ballen.....

Tarjei hotvedt

Vet ikke hvem som bør gå

Men Brannspillerne må løpe

ludo

Sogndal og Brann spiller idag mot 12-13mann.

Er det fordi dommersjefen kommer fra Bergen?

Rune Marthinussen

Hva har Brann oppnådd med å sparke LAN?

De er blitt ett dårligere lag poengmessig ,de taper stort sett kampene og det er ræva å se på

Sinnataggen

Barmen bør få slippe DM posisjonen bedre med han enten opp bak Bamba eller ut på kant. De må desverre tebake te litt klinking på han

Pelle

Kåre I har jeg ingen tru på. Hvem som helst kunne tatt seriemesterskap som trener for Rosenborg da Kåre kom inn. Her har Brann gjort en tabbe.

Trønder

Brann scorer tidlig i andre så får vi en nydelig ketchupeffekt 🤗

veronica bratseth

Enig i at EDB-avdelingen i BT må ta en titt på hvordan livebloggen funker i nettleser på mobil. Blir eitrande nok av å se Brann spille om man ikke skal slite med dette også.

JM

nei, kanskje volleyball er tingen?

atle

Må ha inn flere spisser. Bamba gidder jo ingenting

Peder

Etter kampen står nok Kåren og smiler og sier at det var noe positivt og ta med seg fra denne kampen og

Kenneth Nilsen

Jeg savner en goalgetter! Angrepsspillet er pinlig.

Geir H Johannessen

Bruttern fremstår mer og mer som en trojansk hest fra Trøndelag. Hva skal vi en trener som har fått sparken 3 ganger på rad. Nå er den 4dje forhåpentligvis nær... Soltvedt burde ellers vært ut døren lenge før LAN. Styret må ta grep! Og hva i all verden skal vi med Horneland - få Knudsen hem !

Gisle Fauskanger

Det pokker meg MIF som spiller kjappfotball, mer som er ok etterligning av B/G, i denne matchen !

Leif Hansen

Bare sånn at det er sagt (igjen, nevnt tidligere) ingen, absolutt ingen på dette Brann laget bør skånes - ei heller Kolskogen og Petter (Som for øvrig Huseklepp mener ikke bør bekymre seg) alle, uten unntak er for dårlige. Ikke klare de utspill, ikke pasninger, innleggene suger gamle sure sokker og hvor inn i det hel... vanskelig kan det være å slå en corner.

Jan F

Hva skal man si..........? Gullet skal hem!

Tante Ruth

Det er 2 omganger og det

er fullt mulig for Brann å

vinne den både neste

og hele kampen ...

ludo

Vi ser Leyton Orient mot Grimsby Town i stedet! #utm #gtfc

Jard Berg

Dette lukter dessverre OBOS liga neste sessong.

Magnar Håland

Altså, hvis ikke Kåre får galvanisert spillerene i pausen, og de faktisk viser at de har noe å komme med, da kan jeg ikke se at dette blir noe prosjekt. Vikler seg stadig nærmere bunnstrid,samtidig som man benekter at det er en realitet at vi er et bunnlag

Ola Tjeldflåt

Beklager, men Barmen er ikke god nok på defensiv midtbane. I den posisjonen må man ha en som kan flytte bena raskt. Det går altfor tregt!!

Geir

OBOS neste

Georg Emil Sætre

Mr Gåstol-fotball, Barmen, alt, hver gang går på tverrs...

Leif Hansen

Det er ille når det er mer attraktivt å løpe ner te kompisene og nyte en duggfrisk og City vs Arsenal, enn å følge med på Brann-kampen

Ex Mex

Soltvedt må gå

Sartor senter

Ut med Kristiansen og Blomberg. Inn med Taylor og Svendsen.

Pessimist

utspilt , falitt,total mangel på kjemi,ingen stå på vilje

Her kan man ikke finne 1 positivt ord å si.

Det er 0 å bygge videre på

neglesprett

Det er virkelig en pine å være Brann supporter

Chris Vikebø

Enig med han som skriver at Bloggen ikke funker. Har skrevet flere innlegg som ikke kommwr med😕

Kalle Tangset

Det er nok fordi det hagler inn med innlegg. Jeg klarer ikke å legge ut alle.

Eduardo Andersen

Opprykk for Azar ?

Realist

Vær litt positiv! Vi tar dem i 2. Omgang!

Geir H Johannessen

Brann har jo ikke en mulighet å spille mot etablert forsvar. Har jo absolutt ingen muligheter å komme gjennom eller trekk som brukes.

Supporter?

Tannløst i begge 16 meterne! Få inn spillere med spisskompetanse på å være vondt å møte igjen. Sist Brann var god, var de vond å møte, og hadde emntale overtak i inngangen til kamper.

Anders Sagevik

Legg ned SK Brann

Legg ned klubben

Jeg ønsker ikke å fornærme noen, men lurer på om ikke alle spillere, trenere mm bnurde ta en IQ test? Det virker så vettløst alt sammen...

Kåre Krok

På tide å bytte spiss. Burde byttet for lenge siden...

Ludde

Hva er planen til BRANN for å score?

Kalle Tangset

Når du hører på hvordan Kåre snakker om at de skal spille fotball, så høres det veldig tiltrekkende ut. Men kan ærlig si at jeg ikke har sett en eneste kamp der noe i det hele tatt har lignet på det han snakker om.

Even Jansen

Kåre I. Funger ikke dette vet du

Tore

Veldig mulig at Brann skulle satset på Hauge som hovedtrener. Brann imponerte meg ikke siden han var hovedtrener mot Molde.

Lido

Noen må løpe, alle må gå! 😂

Ex Sirkusdirektør

Det er fornærmelse mot bedriftsfotballen å påstå at Brann spelar bedriftsfotball.

Bjørn Sæle

Det sies at de trener mye. Det må være åpenbart at de trener feil. Du verden for et svakt fotballag denne byen har. Håper de havner i kvalik mot Åsane. Da kommer Bergen til å få en ny storebror.

Optimisten

Det blir nok ikke tosifret?

Per Helland

Katastofeomgang!

Pessimist

Soltvedt må gå

Soltvedt må gå

Ikke at det har noe å si, men Hagen er en elendig dommer.

Sindre Kristiansen

Pause:

Det har vært forferdelig omgang. Alle tidligere kamper mot Mjøndalen passerer i revy. Brann er blottet for selvtillit - og tempo og kvalitet.

Petter Strand skyter. Blir selvfølgelig blokkert.

Det er noe tregt og forutsigbart over Brann sitt forsøk på angrepsspill

Ben Tore Førland

Remi, du har helt rett, styret gjorde ikke jobben sin etter forrige sesong...

Ambivalent

Det må ryddes i Brann, ingen bør skånes...

Ambivalent

Nå må det smelle i garderoben i pausen. Håkon og de mest rutinerte må gi beskjed om at denne prestasjonen er helt uakseptabel.

Faren til Simen

Her er jeg hjertens enig. Noen ganger må man bare legge all pedagogikk til side. De taper sjokkerende mange dueller og er feige i valgene.

Anders Pamer

Pamer, hvor mange tror du hadde gått på Stadion denne høsten dersom det var normalsituasjon? Mer enn 5000?

Monty

Reelle tilskuertall: 2500, kanskje?

Anders Pamer

Brann har slitt helt siden høsten 2018. Neppe Kåre som er hele problemet her.

Remi

Klinkende klar offside. For øvrig er denne bloggen håpløs å lese. Hopper som ville helvetet hvis man prøver å lese en kommentar. Trodde BT var en profesjonell medieaktør, men dette fortsetter på 3. Året...

Helge Nord

Podkameratene Barmen og Gauseth i tottene på hverandre.

Det er noen i rødt som må ta et initiativ.

Kåre må gå...

Terje S

svendsen inn i 2 omgang?

tor

Har ikke Mjøndalen tapt de siste 7 kampene sine og så møter de Brann

Åge Tveit

MIF spiller på lange baller, mens Brann står og slår ballen frem og tilbake uten gjennombrudd

Tullball

Det er helt hjelpeløst. Statisk og temposvakt.

Linjedommer i Norge er en vits

Peder

Nå gikk "piffen" ut av meg. Dette blir bare trist. Klarer egentlig ikke å slutte å være "patriot" men det tærer veldig på tålmodigheten altså

Byen e B

Det er fullstendig latterlig, vinner jo ikke en eneste ball. Mjøndalen vil vinne og jobber deretter. Brann ser jo ut som de spiller 2 divisjoner under.

Supporter?

På tide å tenne bålet på nordnes

Greven

Latterlig gjør Bergen dette laget her.

Koma

Sier som min mor, Sissel: Når det er mørkest er det lettest å score....

Vidar Kvassheim

ser ut som vi spiller mot 12 mann i dag.

Michael Brynildsrud Værnor

Her må det byttes asap

Peder

Dette er pinlig. Mjøndalen, verdens dårligste fotballag, herjer med Brann.

Satser på reprise fra 1982:

0-2 ved pause, 4-2 tilslutt

Fluffy

Mjøndalen med årets kamp. Og som vanlig mot Brann.

oddvar

SK Brann latterliggjør Bergen

Pedersen

Fy faen! Dette er så sinnsykt jævlig å se på. Er det mulig å være mer hjelpeløs? Brann er rett og slett latterlig dårlig. Latterlig!

Ivar Morten Normark

Brann er eksepsjonelt svake.

Problemet er at Brann er elendige foran motstanderens mål.

Mn

Takk for meg. Orker ikke..

Mittnavn

Er ikke 2-0 en farlig ledelse?

Det kommer mer MYE mer !

Leif Hansen

Skandale. Intet mindre!

Børre

Fantatisk forsvarsspill , Mjøndalen - Brann er lik tap

Åge Tveit

På tide å slå av

Ludde

Klar offside også

Peder

Men målet skulle vært avblåst for offside.

Mjøndalen går opp til 2-0. Brann roter det til i eget forsvar, gang på gang på gang.

Pamer - var du Bann supporter FØR du ble journalist?

Joppe

Nei, så noen kamper.

Anders Pamer

Finnes det overhodet en supportersang som ikke suger, for andre enn blodfans?

Ben Tore Førland

You'll never walk alone

Anders Pamer

På tiden å kanskje slippe til Ali nå etter hvert? Har sansen for Oppdal, men begynner å ha blitt noen blemmer.

Even Jansen

Er Opdal best på stek eller felt??

Gjermund Haaland

Strek, helt klart.

Eduardo Andersen

For å sitere Dodo, det er noe fundamentalt galt fatt ...

Leif Hansen

Merkelig, synes så tydelig å kjenne igjen dette spillet fra tidligere i sesongen. Hmmmmm....

Bjørn

Dommer Hagen er jo katastrofe som vanlig

Peder

Nå begynner også Opdal å rote.

Soltvedt er en glimrende leder. Støtter sine medarbeidere 100% hele tiden. Han har fått orden på økonomien, men har slitt med dårlige folk under seg.

Rune

Soltvedt er en glimrende leder. Støtter sine medarbeidere 100% hele tiden. Han har fått orden på økonomien, men har slitt med dårlige folk under seg.

Rune

Hva har Brann presentert offensivt så langt i kampen (32 min)??? Nada niks og absolutt ingenting....

hauken

Har Brann mentale problemer?

Broiler

Nedturen har vart i et par år. Det setter spor.

Anders Pamer

Brann kommer seg inn i boksen, men der gjør de ikke annet enn å snuble i egne bein.

Problemet heter FERDIGHETER !!!

Leif Hansen

Kanskje du bør samarbeide

med "Trang Fødsel", Doddo

for sangen om Kong Kåre

sitt regime i SK Brann :- )

ludo

Har brann mental trener?

Brillo

Nei.

Anders Pamer

Er redd Ruben klossmajor avgjør denne kampen også

Peder

Det beste vi kan håpe for Brann i år er at de ikke rykker ned. Soltvedt må få sparken umiddelbart selv om han er en likandes stril....

hauken

Når vant Mjøn en kamp sist? Var det mot Brann sist ? Dette Brann-laget stinker. Akkurat nå virker 30 poeng ganske urealistisk . Havner de i kvalik er det over. Aldri om Brann tåler ett nytt nedrykk, da er det over.

Christian Torsvik

Hvis jeg var så dårlig å spille fotball som Brann-spillerne er, hadde jeg heller lagt opp enn å drite meg ut uke etter uke.

Knut Magnus

Husker godt Wilborn. Er vel ingen andre Brann-spillere som har varmet opp mer en han. Løp opp og ned langs sidelinjen i hver kamp fra pause og til ham ble byttet inn de siste 10 min. Hadde bra fart, men lite annet. Kom vel fra Godset sammen med Odd Johnsen.

Faren til Simen

Er vel soleklart rødt?

Sindre

Kolskogen var i sikring.

Dette var korrekt gult til Ruben.

Morten

Ekte inkompetanse har et navn ~ SK Brann

Rune Soltvedt må gå

Denne dødballen lykkes Mjøndalen ikke med.

Tap i dag og fastlege streik er det verste som kan skje!

Jaddaen

Litt heldig der Kristiansen

Byen e B

Er Brann egentlig mye dårligere enn vi vil innrømme?

Chris Vikebø

Er Tveita bedre enn Gilli?

A. Sivertsen

Pamer, Brann har jo en rekke spillere med kontrakter som går ut 2020, hvem av disse bør Brann prøve å få med seg videre?

F

Ingen. Det er vel ikke så mange, lenger.

Anders Pamer

Skjønner godt at Hauge måtte gå, vi kan jo ikke ha trenere i klubben som klarer å både organisere forsvarsspill og angrepsspill.

Heldigvis har vi en brilliant sportssjef som fikser alle problemer..

Monty

Kristiansen er nære å få rødt kort. Slipper unn Amed gult. Der er vi heldige.

Brann sliter jo alltid mot Mjøndalen ? Det burde jo vært motsatt ?

Hagen

Enig med deg Pamer. Disse to spillerne kom så vidt jeg husker også fra Mjøndalen, eller Strømsgodset

Byen e B

Får håpe at de vil klare det denne gangen i Mjøndalen. Men da m det skores mål.

Gange Rolf

Obos 100% !!!

Leif Hansen

Hadde Brann bestemt serieoppsettet, hadde de da sløyfet kampene mot Mjøndalen?

Bønnaen

Jeg burde spillt på Brann. Jeg er rimelig skallet, å ikke kan jeg stokke beina mine, ei heller få fart på de...

john H

Kor er Fredrik Haugen, er han skadet?

Åge Tveit

Ja.

Eduardo Andersen

Vi skulle hatt Koomson.

Mln

Sportssjef Rune Soltvedt må gå.

Rune Soltvedt må gå

Ka syns du om sangen på tribuna, Doddo? Dette ødelegge heile kampen!

Lars Ørjan Nese

Slitsomt.

Eduardo Andersen

Er det noe i deg som supporter Doddo, en liten del av deg, som håper litt på en høst med fårikål, valium og litt NEDRYKKSSTRID igjen?

(fremfor betydningsløse kamper)

Valiums valsen

Nei.

Eduardo Andersen

Brann må finne på noe mer spennende enn å bare trille ball.. de må tørre å ta sjangser

Mittnavn

Det er ikke ett lag vi ser ut på der. En og en spiller for seg. Ingen samhandling, ingen relasjoner.

Faren til Simen

Brann er mer med. Kombinerer fint. Grøgaard får en god mulighet.

Brann er et dårlig fotballag og har vært det i lang tid. Dårlige fotballag kjennetegnes ofte av inkompetanse, konflikter og udugelighet

Ærlig talt

Husker Halvor Storskogen og Fritjof Wilborn hadde spesielt innøvd trekk i sin tid. stikkball til Wilborn ved frispark rundt muren. Wilborn var rask. Noen her inne som husker disse to ?

Byen e B

Jeg husker dem. Men vet ikke om jeg lengter tilbake.

Anders Pamer

Kåre Ingebrigtsen og Lars Arne Nilsen kommer til å utkjempe spennende dueller i OBOS-ligaen neste år

Joppe

Usikkert og urytmisk fra Brann

men det er nå lenge igjen.

Heia Brann !

ludo

Kor er tempo på på ballen og kvalitet på pasningane?

Optimist

Enig.

Bamba fyrer av. Nesten.

Hvis det var mer meningsløs balltrilling vi skulle få med Kåre, så virker det rart at vi måtte bytte trener.

Jarle Råum

Pamer, tror du Horneland kommer uansett divisjonsstatus?

Frode Helland

Ja, han kommer jo i morgen.

Anders Pamer

Har brun trøyene 1 supporter sang? Skrur ned lyden på tv. Irriterende å høre på

Espen Nybø Juvik

Typisk at middelmådige spillere på Mjøndalen spiller årets kamp idag.

Peder

Mjøndalen kommer igjen, de. Virker farlig hver gang de nærmer seg Branns mål.

Dette er interessant. Klarer Brann å slå drittlaget Mjøndalen som scoret på et fint mål. Kan ikke tro at det blir tap igjen... Da er noe fundamentalt galt. Mjøndalen rykker jo ned. Kan ikke få 6 poeng mot Brann. Fotballen er rar, men jeg har tro på Brann.

Geir H Johannessen

Innøvd trekk er fremmedord

Løytnant Lex

Er ikke Brann litt mer på gang nå?

Nedrykk med trollungen KI og araber flikk flakk gir gull en gang i fremtiden

Stadiondama

Brann bytter ikke trenere ofte.

Eduardo Andersen

Så lite Brann scorer, så holder vel dette til minst et poeng for Mjøndalen. Fikk Brann til å se rimelig amatørmessig ut på det innøvde trekket.

Medgangssupporter

Hjemmelaget har full kontroll, er et scenario vi har sett i flere sesonger... ALT er ved det gamle !

Leif Hansen

Historien ser ut til å gjenta seg. Og jeg som for en gangs skyld hadde en god magefølelse i dag. Men det er jo neste år vi skal ta gull....

Løytnant lex

Historien ser ut til å gjenta seg. Og jeg som for en gangs skyld hadde en god magefølelse i dag. Men det er jo neste år vi skal ta gull....

Løytnant lex

Om det ikke er vanskelig nok for Brann å score 1 mål, så må de nå score 2 eller fler for å vinne.. det er tvilsomt.

Mittnavn

Sønnen til Victor ble jo sperret....

Morten

Doddo / Pamer, hva er snitt-antallet mål sluppet inn pr kamp etter at KI overtok for LAN?

Ex Mex

Har rett og slett ikke tid til å sjekke. Men det er for høyt

Anders Pamer

Fjoluson roter det til. Dette ser ikke bra ut.

Barmen må ut. Han holder ikke dette nivået

Peder

Rasmussen er nesten igjennom.

Innøvd trekk! Når hadde Brann et innøvd trekk?

Ken

Heldigvis er vi god til å snu kamper....

Faren til Simen

Brann på full fart til OBOS-ligaen, egentlig er det der klovneklubben hører hjemme, skammelig SKB!

Ærlig talt

Nå kjenner jeg at jeg snart ikke orker mer, altså.

Marius

Mjøndalfansen burde jo ikke

få lov å spille den heftige rytmemusikken, men når den er der bør Brann spille med !?

ludo

Sønnen til Victor som ikke følger med?

Faren til Simen

Fulgte ikke løpet, i hvert fall.

Anders Pamer

Brann prøver å jobbe seg inn i kampen igjen. Men nå lykkes de ikke i særlig grad.

Ting har virkelig gått så mye bedre med Kåre.

Per

Og Mjøndalen, som ikke har vært spesielt gode på dødball i hele år. É det muuuulig...

Fan av Pamerotti

Vet uke hva som irriterer mest scoringen eller Sangen etter. Pippi av alle ting😂

LJ

Det var en verst tenkelig start på denne kampen.

Vi vinner denne likevel - tipper 1-3

Jan F

Tidenes sperretrekk av Mjøndalen. Typisk at et elendig Brann lag ryker på den der!

Christer Benjaminsen

Knallbra dødball av Mjøndalen. Elendig markering av Brann!! Forbannelsen er ikke brutt enda....

Chris Vikebø

Det er helt ubegripelig hvor dårlig forsvarsspillet til Brann er. Helt ubegripelig. Folk står og fuckings sover......

hauken

Skal aldri forbannelsen ta slutt mot dette møkalaget. Kvifor lager dei frispark i slike posisjonar!

Optimist

Brann er på men sover i de avgjørende øyeblikkene.

De hjelpløses hjelper..

neglesprett

Vi rykker ned

Optimisten

Flott mål!!!

Stadiondama

Heia Brann.

Det er målene som teller.

Per Helland

Og nå kommer sutrekoret på banen

Rune

Se der ja - typisk

Jan F

Det er Petter Strand som misser i markeringen.

Og den scorer de på. innøvd trekk. Pokker også.

Farlig dødball til Mjøndalen.

Fryktelig uvant for oss brann-fans at en venstrebeinet spiller tok frispark.

Johnny

I dag er det vel en hel haug venstrebeinte i rødt!

Anders Pamer

Mjøndalen er mer med nå. Liker det ikke.

0-0 etter 95 min

Leif Hansen

Hør her:

Er det 4-4-2 eller 4-3-3 eller 4-3-2-1

Gjermund Haaland

Jeg ville sagt 4-3-3 i dag

Anders Pamer

Brann veksler mellom høyt og lavt press. Det virker fornuftig.

Synes blomberg har spilt veldig bra hittil. Veldig påskrudd virker det som

Brann skal vinne

Barmen må være kreativ i dag ser det ut som...

Christer Benjaminsen

Tragisk at ikke Barmen klarer å slå en pasning som treffer noen.

Byen e B

Barmen vinner en viktig duell. Bra!

Dette er for meg den reneste Cupfinalen

Ludder

Blomberg virker trygg på dette nivået. Godt tegn.

Byen e B

Får håpe vi begraver dette Mjøndalen spøkelset en gang for alle i kveld Doddo.

Remi

Det skjer i dag.

Eduardo Andersen

Barmen forsøker å finne Bamba, men slår for langt.

For en irriterende supportersang Mjøndalen har...

Ludde

...stemning og engasjement er viktig, spesielt i disse coronatider...

Leif Hansen

Her er det mye spennende nytt. Min mor, Sissel, mener at Fjolesen er det nærmeste vi kommer arvtager til Azar. Bred rygg og hår på kassen. En ny favoritt på hjemmet

Vidar Kvassheim

Brann som styrer kampen nå.

Opdal henter ned et innlegg. Trygg.

Men er ikke stemning og engasjement viktig Doddo? Spesielt i disse Korona-tider??

Alfred Pedersen

Jo, men de må vise respekt for alle dem som har kjøpt partoutkort.

Eduardo Andersen

Brann bryter. Blomberg som igjen viser vei.

...so far so good ...

Leif Hansen

Hvorfor har Mjøndalen alltid syngende supportere mens vi blir avspist med stillesittende partoutkort innehavere på Stadion Doddo??

Alfred Pedersen

Fordi Brann deler ut billetter på demokratisk vis.

Eduardo Andersen

Brann er på. Det spruter av de.

men fredet til etter sesongen er han og da også fredet litt inn i neste også , selv i obos.

La oss håpe brann guttene hever seg og begynner å forstå systemet etterhvert :)

så slippper vi neglebiting

en trønder på stadda

Skjønner ikke helt hvorfor sutrekoret roper på Ludvigsen hele tiden. Han har jo ikke lykkes noe særlig med speidingen sin de senere årene.

Han har en del å bevise før han kan overta for Soltvedt.

Rune

Blomberg viser vei. Suser til i taklingene.

Rasmussen tar frispark. Brann holder presset oppe. Lovende.

Mjøndalen presser Brann høyt. Da vet vi hva planen deres er.

Da er vi i gang.

bruttern er fredet denne sesongen selv om vi rykker ned er det slik å forstå ?

Skal bruttern ha inn Hongeland så erstatteren er klar om det kommer et tilbud fra utlandet på bruttern , da har han liksom ryggen fri ?

( dette er noe annet enn å overta desert roseborg ja)

en trønder på stadda ?

Vi kan ikke sparke han etter noen måneder. Han holder på å skape et helt nytt lag. La oss gi han litt tid.

Eduardo Andersen

Hvis KI ikke skulle lykkes i Brann, må jeg si vi da er heldig som har fått inn Horneland som assistent. Man slipper å lete langt etter en erstatter.

Geir

Piddi/Per er en fargeklatt, uansett enig/uenig, stå på Kåre!

Ville hatt Svendsen fra start, men er vel kamptreningen det står på.

Lykke til alle sammen!

Oumar N

Doddo, Mathisens analyse lyder bra :-)

Leif Hansen

Hjelpe meg, så spennende dette blir. Men jeg tror på en magisk kveld med Brann-seier. Jada, i dag løsner det.

Er Rasmussen en kjappfotspiller ?

Leif Hansen

Usikker. Jesper Mathisen sier dette om han: – Han er rask i hodet, smart, pasningssikker og målfarlig. Jeg tror Mathias kan bli en publikumsyndling i Bergen.

Eduardo Andersen

Kandidater til Soltvedt må jo være Per Ove Ludvigsen

an

Når det er så lett å fjerne Hauge så må det være like lett å fjerne fiasko-Soltvedt.

Nils Lokøen

Vi trenger ingen kandidater til Rune Soltvedt sin stilling. Det vi trenger et at han går.

Pesen

Tror "blomsterfinn" kan være en god erstatter for Soltvedt.

SVEIN OLAV DIDRIKSEN

Herlighet. Gjør eit nytt forsøk på å følge denne chatten, og det første som møter meg bo også, er krav om at folk må gå.

God kamp. Takk for meg. Chat for spesielt interesserte ‘Rosenborg’-fans no som før.

RH

I Mjøndalen synger de blant annet - 'i dag skal vi Branna slå..'

Branna hentyder brander som i stor og mektig motstander.

Nå bruker de samme sangen på å slå SK Brann

Alfred Pedersen

Kandidater til Soltvedts stilling ?

Leif Hansen

Håper spillerne glemmer de begredelige kampene under KI og mobilisere Haugegløden fra bortekampen mot Molde. Da blir det seier!

Stadiondama

Helt enig Soltvedt må gå, ta Johannessen med i samme slengen

an

Dårlige minner fra 2014, men det er historie nå. Heia Bergen by og heia Brann!!

Gjermund Haaland

Jeg altså ikke spilt mot Kniksen på Stadion. Jeg har derimot spilt mot Ivar Hoff bak Consto Arena

Per Helland

Mjøndalen ser lett på Brann

Duc Duy Pham

Sportssjef Rune Soltvedt må gå!!

Per Helland

Analyser Bodø/Glimt. Det kan da ikke være umulig å spille noenlunde slik de gjør. De har ikke enormt budsjett eller stjerner, men de rystet AC Milan... Gå for samme system, kjøp og utvikl spillere deretter og om man lykkes bare 70 % av det BG har fått til så er det godt nok...

Ballsparklorin

Er fort redd for at alle poengene blir værende i Mjøndalen. Brann er ute av kurs, og sparkingen av hjelpetreneren hjelper ikke akkurat på kampviljen.

Knut

Vil får et spillemønster, mot MIF, vi har sett i alle år !

Et motrekk setter skrekk i alle lag, alltid, lynhurtig kjappfotball !

Leif Hansen

På hvilken måte tror du vrakingen av assistentrener Hauge vil heve Branns spill i dag?

Stadiondama

Tror ikke det har noen innvirkning på denne kampen.

Eduardo Andersen

Er redd dette ender med nok et Brann tap. Mjøndalen kommer til å styre kampen på sine premisser, og det ender opp med 2- til MIF. Kåre I begynner å kjenne på kroppen at jobmm å være trener i Brann ikke er enkelt.

Arne Edvardsen

Hvem blir nest som går på hovve ut Stadionporten Doddo, Pamer?

Stadiondama

Jeg tror roen senker seg nå.

Eduardo Andersen

Gauseth med selvmål og kampens eneste scoring. Da blir det å følge med i Eurosport etter kampen og høre hvem han fordeler skyld til...

Ronny Schei

Oumar har skjønt litt, men jeg er ikke begynt å observere ennå, kampen er

ikke begynt, men OBOS og trav var en

grei aperitif.

Per Helland

Gauseth er garantisten for at det ikkje vert ein vakker kamp!

Optimist

Ordagic har vel vært skadet eller benket 90% av tiden sin i Brann. Når går kontrakten ut? Kan vi se han ut portene allerede til jul eller vil Kåre beholde han?

David

Jeg tviler på at han er i Kåres fremtidsplaner.

Eduardo Andersen

Vil Brann noen gang med utgangspunkt i dagens spillerstall kunne selge en spiller for 50 mill.Doddo?

SVEIN OLAV DIDRIKSEN

Det tviler jeg på.

Eduardo Andersen

De ligger der de ligger, og tabellen lyver ikke !!!

Leif Hansen

Hva tenker du om at Kåre Ingebrigtsen sparket Hauge på akkurat samme måte som han selv ble sparket i Rosenborg og deretter gikk til rettsak mot klubben?

Eirik

Jeg vet for lite om saken. Men det er Brann som ansette og sparker, ikke Kåre. At en ny hovedtrener ønsker en ny assistenttrener er helt vanlig, og veldig lite kontroversielt. Det er tidspunktet og måten det skjer på som skaper turbulensen.

Eduardo Andersen

Piddi Finans har spilt mot Kniksen, verdt å lytte til hans observasjoner 😉

Oumar N

Bomberg og Grøgaard på kant?

Vemund Kitzbühel

Ser ut som de skal spille 4-3-3. Da blir Grøgaard indre løper mens Blomberg blir høyre kant.

Eduardo Andersen

Har Brann kommet med uttalelse ang Hauge sin avgang enda ?

Byen e B

Ikke så jeg vet.

Eduardo Andersen

Kven scorer i dag? Doddo

Stian krutt

Bamba er i flyten.

Eduardo Andersen

1-4 til Brann!

Rune Nordgaard

Liseth..."taper de her ser det veldig veldig stygt ut..."

Leif Hansen

Nå nettopp var det en bergensk kusk som

vant KNIKSEN’s minneløp på Travparken.

Han kan også hedres her ved at Brann

vinner i dag.

Per Helland

Tipper 1 - 0 til Brann

an

Magefølelsen sier god seier til Sportsklubben Brann i kveld og kong Kåre!! Heia Brann. Alltid!!

Gjermund Haaland

Hva blir stillingen, doddo?

Sebbe

2-1 til Brann.

Eduardo Andersen

Ka sier magefølelsen til doddo i dag då?

Rolf

Jeg er optimist.

Eduardo Andersen

Idag må vi krysse fingre og tær😁

Vh

Det blir tap mot MIF, alltid...

Leif Hansen

Da Ordagic kom til Brann ble det sagt at han aldri vant fysiske dueller. I år har han vært Branns røffeste spiller og vinner ballen høyt i banen med sin aggressive stil. Det virker som om han er flink til å tilpasse seg trenerens spillestil. Har vi sett det siste av Ordagic, eller får han en ny vår?

Marius Njaastad Fugelsnes

Jeg tviler på at Kåre ønsker å satse på han. Uansett er han skadet, og har vært det lenge.

Eduardo Andersen

Om Brann hadde lagt på topp som B/G og vært ubeseiret, hadde vi allikevel tapt denne kampen. Det bare sånn det er. Nå når vi ligger på 10 er det i hvert fall klink tap. Tipper vi må begynne å snu trenden i neste kamp mot Stabæk.

Geir

Har en underlig snikende følelse av Brann seier i dag 🤔 ....

Atle Wedaa

Nei, Bamba har vist gang på gang at han ikke er en naturlig avslutter. På tide å få han solgt og bruke andre unge spillere som Hustad.

Joseph

Bamba har scoret i de to siste kampene. Han er på gang. Mener du virkelig at han skal benkes?

Eduardo Andersen

Det er bekymringsmessig at så mange spelarar er skada. Er treningsregimet ikkje i samsvar med den fysiske tilstanden i klubben?

Optimist

Jeg tror Kåre tenker på neste sesong og kjører på allerede nå.

Eduardo Andersen

Doddo, jeg har satt sparepengene mine på at Brann faktisk rykker ned:( jeg ser samme fornektelse som i 2014 faktisk...

Falken

Håper du ikke har mange sparepenger...

Eduardo Andersen

Acosta er ute i kulden. Han fyller 34 år og har kontrakt ut 2021.

Hvor er Haugen?

Leif Vivelid

Han er skadet.

Eduardo Andersen

Kan ikke si at jeg er imponert over startelveren, men det er kanskje beste laget de greier å mønstre for tiden.

Fordelen er at det er en del av spillerne som ikke har vært delaktig i Brann sine Mjøndalentap, og dermed stiller med blanke ark.

Uansett, jeg ville bli svært forbauset om denne Brannutgaven tar med seg full potte tilbake til Bergen.

NLU

Stiller Pamer eller har han Mjøndalen-virus?

Pallesen

Han dukker nok opp snart.

Eduardo Andersen

All god things come to those who wait.

Jeg har sjekket , og tror det er i dag.

Pål Qvigstad-Jensen

Eg e spent på å se hvor god eller dårlig Mathias Rasmussen er og hvor god Ole Didrik er

Bergen e byen og laget e brann

Er Acosta skadet?

TM P

Brann har ikke oppgitt han som skadet. Ser ut til at han er ute i kulden.

Eduardo Andersen

Er taylor på benken siden han kommer rett fra landskamp spill?

?

Kanskje. Personlig tror jeg at Taylor er en av de spillerne som Kåre ikke er fornøyd med, det tyder signeringene av Rasmussen og Svendsen på.

Eduardo Andersen

Hvorfor er Kristiansen inne han spilte jo kjempe dårlig mot Molde

Sebbe

Antar at Kåre ikke ønsker å gjøre flere endringer enn nødvendig. Det må være noen av rutinerte Brann-spillere igjen.

Eduardo Andersen

Et Ordagic skadet eller bare ute av vurderingen?

Alf-Erik Fjørtoft

Han er skadet.

Eduardo Andersen

Eg e en Bergenser som bor rett over elven fra 3050.. Orker ikkje å være der å bli pisset på igjen så eg e heme i Bergen.. Ekte LIDENSKAP har et navn BRANN ⚽😎

Pål Skagen

Slår Ingebrigtsen Mjøndalen i Mjøndalen sidestiller jeg det nesten med å ta gullet hem. Da er han inne i varmen.

KjuaKnut

Blir det ballspark

Brann fan

Nei, vi pleier bare å ha det på hjemmekampene.

Eduardo Andersen

Etter alle disse år så må Brann forstå at det å møte Mjøndalen er ikke som å møte noen andre lag i Eliteserien. Brann må tilpasse sitt spill etter det ellers går de på nok en ny smell.

Alfred Pedersen

I dag kommer Brann til å vinne. Endelig.

Anonym

Skeptisk/ optimistisk til lagoppstillingen, Doddo?

Gjermund Haaland

Tja. Jeg er redd Kåre gjør for mange endringer på kort tid. Av de elleve som startet årets første seriekamp er det bare fire spillere igjen.

Eduardo Andersen

SVENDSEN??

Danielbjorsvik Danielbjorsvik

På benken

Eduardo Andersen

Mange spillere er skadet:

Fredrik Haugen, Daniel Pedersen, Amer Ordagic, Vegard Forren og Markus Olsen Pettersen

Dagens Brann-lag:

Mathias Rasmussen og Ole Didrik Blomberg debutere fra start.

Opdal

Tveita-Kolskogen-Fjóluson-Kristiansen

Strand-Barmen-Grøgaard

Blomberg-Bamba-Rasmussen

På benken:

Ahamada, Hustad, Taylor, Rolantsson, Mehnert, Skeie og Svendsen

Dette går åt skogen.

Optimisten