• Nyhetsstudio
  • Nyheter
  • Sport
  • Kultur
  • Debatt
  • Ukeadressa

Forbundet svekkes, mens Klæbo er vinneren

KOMMENTAR: De største stjernene kan glede seg, men den nye sponsoravtalen til norsk langrenn åpner for større klasseskille i nasjonalidretten.

foto
Får mer kontroll: Landslagsløperne gis nå mulighet til å selge sine egne sponsormerker. Her er Johannes Høsflot Klæbo (til høyre) og Sindre Bjørnestad Skar. Foto: NTB SCANPIX
foto
Birger Løfaldli Adresseavisen
Publisert: 1. april 2020 kl. 13:01 Oppdatert: 1. april 2020 kl. 15:42
Artikkelen er mer enn to år gammel
Del denne artikkelen på Facebook Del denne artikkelen på Twitter Del denne artikkelen på e-post
Utforsk tema:
  • Langrenn
  • Johannes Høsflot Klæbo
  • Simen Hegstad Krüger
  • Didrik Tønseth
  • Therese Johaug
  • Hans Christer Holund
  • Norges Skiforbund
  • Espen Bjervig
  • Birger Løfaldli
Sjefredaktør
Kirsti Husby
Nyhetsredaktør
Erlend Hansen Juvik
Redaksjonen
Kontaktliste redaksjonen
Kundeservice
Telefon: 464 07 200
Internett: Kontakt oss
Annonse- og Abonnementsinfo
E-post: kundeservice@adresseavisen.no
Internett: Kontakt oss
E-utgave for abonnenter: eAdressa
Jobb
Ledige stillinger i Adresseavisen
Konserninfo
Adresseavisen er en del av konsernet
Polaris Media, som er notert på Oslo
Børs. For finansiell informasjon se
www.polarismedia.no.
SMS/MMS
TIPS til 464 07 200
Tipstelefon
464 07 200
E-post
tips@adresseavisen.no
Adresseavisen AS
Org.nr 992 664 568
Postboks 3200, Torgarden
7003 Trondheim
Sentralbord: 464 07200
Fax: +47 72 50 11 15

Adresseavisen arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Se også Redaktøransvar. Tilsynsorgan video: Medietilsynet. Adresseavisen har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet 2023 © Adresseavisen Adresseavisens rettigheter.

Informasjon om bruk av «cookies» og personvernpolicy.